abonnement Unibet Coolblue
pi_47174723
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:13 schreef Boondock_Saint het volgende:
Lofar, Rotzooi zijn er idd twee. Afgelopen weekend was Feiern en Schillenhut (van die Flow, die hier ook weleens post. Ken hem verder niet). Daarbij programmeert de 11 ook altijd vrij progressief vind ik.

Maar, idd, de markt is wel verzadigt op zich. Als ik hoor hoe zo'n Rekorder bijv. (binnenkort in de Melkweg met Danilo Vigorito btw) wordt tegengewerkt
Flow is een maat van me en hij is echt goed bezig. Hij heeft ervoor gezorgd dat Platten Peter nu al een cultstatus heeft verworven. . Zelf draait ie ook niet onverdienstelijk...

Ik had de organisator van Rekorder vanavond nog aan de lijn en ik vind het echt jammer dat Rekorder buiten Rotterdam is gegaan. Rotterdam heeft qua minimal en techno echt meer input nodig. Zeker nu Strictly Techno er mee is gestopt en de BUMB laatst is gesloten. We hebben hier nu alleen nog de Zimmermann (wat nog wel eens groot kan gaan worden) en de kleine, intieme feestjes van Je Weet Toch?! Maar goed het is net een waterbed. Paar jaar terug wist je in Rotterdam niet waar je het had met al die vette technofeestjes (.off_Corso, Nighttown, Now & Wow, Waterfront, Warehouse etc.) Komt wel weer goed. . In die tijd was het in andere steden weer huilen met de pet op.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_47174852
nou ik hoop dat het voorlopig constant blijft in Amsterdam want ik heb nooit zin om ver te reizen
en met de fiets naar huis kunnen blijft ongeevenaard
pi_47174903
Tja, ik hoor maar 1 kant van het verhaal, maar Traffic bijv. wilde Vigorito ook hebben voor minder geld. Toen kregen ze hem niet en kreeg Rekorder hem. Toen wilde Bart en de zijne hem op die Voltt in de Gas neerzetten en probeerde ze hem van Rekorder af te pakken door te zeggen dat dat maar een "low profile feest" is en dat het z'n reputatie zou schaden. Terwijl ze hem zelf notabene in de Melkweg wilde zetten

Daarbij hadden ze hiervoor al een relletje over Cari Lekebusch en als gevolg daarvan zouden ze Adam Beyer neit meer mogen hebben. Danzij Rocco dus. Die, naar het schijnt, een hekel heeft aan Rekorder.

Maar goed, laten we maar zeggen dat er veel roddels verspreid worden. Net zoals ik nu aan het doen ben trouwens
Fuck you Jane Austen!
pi_47175106
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef teknomist het volgende:
Ik had de organisator een van de organisatoren van Rekorder vanavond nog aan de lijn
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Flow is een maat van me en hij is echt goed bezig. Hij heeft ervoor gezorgd dat Platten Peter nu al een cultstatus heeft verworven. . Zelf draait ie ook niet onverdienstelijk...

Ik had de organisator van Rekorder vanavond nog aan de lijn en ik vind het echt jammer dat Rekorder buiten Rotterdam is gegaan. Rotterdam heeft qua minimal en techno echt meer input nodig. Zeker nu Strictly Techno er mee is gestopt en de BUMB laatst is gesloten. We hebben hier nu alleen nog de Zimmermann (wat nog wel eens groot kan gaan worden) en de kleine, intieme feestjes van Je Weet Toch?! Maar goed het is net een waterbed. Paar jaar terug wist je in Rotterdam niet waar je het had met al die vette technofeestjes (.off_Corso, Nighttown, Now & Wow, Waterfront, Warehouse etc.) Komt wel weer goed. . In die tijd was het in andere steden weer huilen met de pet op.
Dat Herr Zimmerman hoor ik goede verhalen over. Lijkt me wel interessant
Fuck you Jane Austen!
pi_47175264
ik richt een standbeeld op voor de eerste die Dapayk naar nederland haalt
pi_47175327
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:28 schreef Boondock_Saint het volgende:
Dat Herr Zimmerman hoor ik goede verhalen over. Lijkt me wel interessant
Ze boeken nu alleen onbekende Berlijnse locals. Het is niet superdruk omdat het nog onwijs underground is en er weinig reclame voor wordt gemaakt. Maar dat gaat helemaal goed komen. Binnenkort gaan Amnesia (van Ibiza) er een feestje geven en er zullen in de toekomst vette bekende namen geboekt worden. De sfeer is iig altijd erg goed, de locatie is om van te smullen en ook het geluid is dik in orde.

Review:
http://www.djscene.nl/party/reviews/2007/282040/Herr_Zimmerman
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_47175530
Grappig wel alledrie de organisatoren van Rekorder profileren zich als DE organisator
Fuck you Jane Austen!
pi_47175639
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:40 schreef Boondock_Saint het volgende:
Grappig wel alledrie de organisatoren van Rekorder profileren zich als DE organisator
Nja, ik ken er eentje omdat dat een vriend is (of was) van mijn ex. De rest ken ik niet. Dus hij is voor mij de organisator van Rekorder. Hoe de rolverdeling binnen Rekorder precies is weet ik niet. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_47175677
quote:
Zesje voor de muziek?!?!
Fuck you Jane Austen!
pi_47175747
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:44 schreef Boondock_Saint het volgende:

[..]

Zesje voor de muziek?!?!
Ja een beetje vreemd, de muziek was erg goed. Alleen maakte de laatste DJ veel fouten.
Maar goed, dat wordt geloof ik in de reacties op het artikel ook gezegd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_47196933
Wow, die set van Karotte

En Gui Boratto heeft een nieuw album
Fuck you Jane Austen!
pi_47197106
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:13 schreef Boondock_Saint het volgende:
En Gui Boratto heeft een nieuw album
Ja, ik vind hem erg lekker. Van het weekend nog seks op gehad. .

Je moet wel een beetje de Kompakt-sound diggen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_47197317
van dat album krijg ik dus direct een slappe
pi_47197633
Ok, Kompakt vind ik meestal te spaicy, dus ws wat jimjim zegt
Fuck you Jane Austen!
  maandag 12 maart 2007 @ 18:31:02 #166
102387 FUFR
schwung!
pi_47199344
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:18 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, ik vind hem erg lekker. Van het weekend nog seks op gehad. .

Je moet wel een beetje de Kompakt-sound diggen.
dat dig ik wel , alleen nog geen sex op gehad
ik heb het album pas binnen

Total 7 is ook
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_47214700
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_47216220
http://www.discogs.com/release/891559

Tering wat een vette LP. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:43:22 #169
102387 FUFR
schwung!
pi_47219267
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef teknomist het volgende:
Joseph Hague - Stagnant Language

Mijn nieuwe track.
klinkt enigszins als progressive.
is dat ook zo bedoeld?
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
  dinsdag 13 maart 2007 @ 09:46:58 #170
102387 FUFR
schwung!
pi_47219380
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 02:03 schreef teknomist het volgende:
http://www.discogs.com/release/891559

Tering wat een vette LP. .
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_47224572
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef teknomist het volgende:
Joseph Hague - Stagnant Language

Mijn nieuwe track.
ik vind je andere tracks beter
pi_47233483
quote:
"I’m the first person to say I think James Holden sucks. Really. I think he’s a horrible DJ. I don’t think he knows how to work records."
http://www.residentadvisor.net/feature-read.aspx?id=803
quote:
Have you ever got in the studio together?

We have been in the studio together but we’ve never made beats together. I’m a bit too funky for Troy. That’s what he says. Like my fucked up stuff, my really weird fucked up stuff which these guys really, really love me for – that’s a phase that I went through.

The only thing I do view negative is the minimal hype. I do view the M_nus hype as negative in a way.

You’re not in that phase anymore? Was it a good phase or bad phase?

Great. Only positive. I don’t view any of this stuff as negative. The only thing I do view negative is the minimal hype. I do view the M_nus hype as negative in a way.

Do you think it will come to an end?

Sure. No doubt about it. It’s going to come to an end soon.


[ Bericht 55% gewijzigd door Boondock_Saint op 13-03-2007 16:59:36 ]
Fuck you Jane Austen!
pi_47236579
quote:
Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef teknomist het volgende:

[..]

Flow is een maat van me en hij is echt goed bezig. Hij heeft ervoor gezorgd dat Platten Peter nu al een cultstatus heeft verworven. . Zelf draait ie ook niet onverdienstelijk...
Flow... de man die mijn introweek @ inholland haarlem 2 jaar geleden toch nog tot een fantastisch einde kon brengen
En vervolgens op vele feestjes ben tegen gekomen...
Leuk om te volgen/zien/horen dat et goed gaat met hem en zijn bedrijf.
pi_47240727
quote:
hij doet wel stoer
maar James Holden zuigt wel en de M_Nus releases vind ik ook niet meer zo vet als ze eerst waren..
  dinsdag 13 maart 2007 @ 20:41:04 #175
69426 Astherushcomes
In constante roes
pi_47241892
"I’m the first person to say I think James Holden sucks. Really. I think he’s a horrible DJ. I don’t think he knows how to work records."

en dan:

"I don’t give a fuck what about anybody has to say about my direction, or about me, because I know what I’m doing keeps me happy."

Met dat laatste zal Holden het wel eens zijn


Flamen naar je collega's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')