die vind ik juist zo vetquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:00 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vind die trompet heeeeeeul vervelend
Dat is opzich mooi, want de rest van het nummer vind ik wel ok. Die trompet is een beetje alsof je een mooi/spannend boek aan het lezen bent en iedere keer als je in het verhaal zit begint er iemand tegen je aan te schreeuwen....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:50 schreef teknomist het volgende:
[..]
Je hebt 2 versies, eentje met en eentje zonder.
Denk dat ie eerder doelt op electronic dance music.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
*kuch* Philip Glass, Terry Riley, Brian Eno en nog een hele rits avant gardisten *kuch* Heerlijk nummer maar wellicht iets teveel credits voor de heer Villalobos
nee man....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Dat is opzich mooi, want de rest van het nummer vind ik wel ok. Die trompet is een beetje alsof je een mooi/spannend boek aan het lezen bent en iedere keer als je in het verhaal zit begint er iemand tegen je aan te schreeuwen....![]()
ofquote:Aaron Hedges
Jambi
Tama Sumo
Fuckpony
Ik ga denk ik maar voor die eerstequote:Steven Beaupre LIVE
Sammy Dee
Zip
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:35 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
of
[..]
Ik ga denk ik maar voor die eerste
Chromophobia?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:52 schreef teknomist het volgende:
Heeft iemand het debuut van Gui Boratto op Kompakt gehoord?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:41 schreef teknomist het volgende:
Jambi en Fuckpony zijn vet, maar ik zou toch voor Zip & Sammy Dee gaan.
Gouden duo..
Sorry, het wordt toch Jay en Jambi.quote:Op donderdag 1 maart 2007 05:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]Stephen Beaupre
dat album Foe Destroyer is echt zo verschrikkelijk vetik zou het wel weten
Ik heb 2 platen van Agaric, maar nog niet goed geluisterd, ik zal er eens wat meer aandacht aan besteden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:51 schreef HAL9000S het volgende:
Dit labeltje is ook een aanrader btw:
http://www.discogs.com/label/We+Are
heb jij soms dezelfde bronnen als ik?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef hesselmid het volgende:
Beck - Cellphone's Dead (Ricardo Villalobos Remix) (14:38)![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |