Ik zie hier nog geen slotje hangenquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:19 schreef fallrite het volgende:
[..]
We knijpen even een oogje dicht.
Dat is ook correct volgens mij. Mijn oom, die blind is, wil ook altijd dat ik vraag of ie leuke dingen heeft gezien als we op excursie gaan. Zien kan namelijk ook waarnemen betekenen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef buzzer het volgende:
Ik zeg ook altijd 'tot ziens' tegen blinden, of in een discussie: 'dat zie je verkeerd'
Nee, zien me niet staanquote:
Ze geven geen gehoor aan een dovequote:Op woensdag 14 februari 2007 23:23 schreef erikkll het volgende:
Dat slotje dat zodalijk op dit topic komt had zeker ook niemand zien aankomen?
die zagen ze niet aankomenquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ze geven geen gehoor aan een dove
Hoort dat niet zo?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:22 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ze geven geen gehoor aan een dove
Ik zie het gewoon niet zitten. Net als iemand in een rolstoel. Dat loopt ook altijd niet al te lekker.quote:
Dat valt zwaar tegen, het nivo is 0,0002 gram te hoog.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:47 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Ik zie het gewoon niet zitten. Net als iemand in een rolstoel. Dat loopt ook altijd niet al te lekker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |