Als in "dat is niet mogelijk" of als in "Dat kan ècht niet" ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:13 schreef veldmuis het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een soort van dubbelzinnigheid die niet echt kan?
jij bent gemeen!quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Jump het volgende:
Je moet met zo'n ratel naast de blinden gaan staan aan de kruispunten. Als het rood is, eens zwaaien met die ratel. Dan steken ze over
Niet zo tof doen, zelfs blinden willen niet met jou praten, laat staan discussieren.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:56 schreef buzzer het volgende:
Ik zeg ook altijd 'tot ziens' tegen blinden, of in een discussie: 'dat zie je verkeerd'
ach, zo was het ook met die reclame, 'als u ons niets geeft..' en dan die geleide hond die een portemonnee uit een zak pikt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:13 schreef veldmuis het volgende:
Ligt het aan mij of is dit een soort van dubbelzinnigheid die niet echt kan?
Ach, ze hebben toch voorrangquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Jump het volgende:
Je moet met zo'n ratel naast de blinden gaan staan aan de kruispunten. Als het rood is, eens zwaaien met die ratel. Dan steken ze over
Jij bent vast een Marokkaan.quote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Jump het volgende:
Dat zien ze niet zitten?quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Niet zo tof doen, zelfs blinden willen niet met jou praten, laat staan discussieren.
Nee, daar moet je voor uitkijken idd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
een uitzichtloos gesprek is toch ook niet echt alles he
het lijkt wel alsof iedereen hier een bord voor zijn kop heeftquote:Op woensdag 14 februari 2007 16:21 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
Nee, daar moet je voor uitkijken idd.
Kijk, zie je wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:24 schreef Petre het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof iedereen hier een bord voor zijn kop heeft
maar voor jullie knijp ik wel een oogje dicht
probeer jij nu zand in mijn ogen te strooien?quote:
Ook Joop Klepzeiker gelezenquote:Op woensdag 14 februari 2007 15:06 schreef Jump het volgende:
quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankertopic is dit geworden.
We knijpen even een oogje dicht.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:46 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kankertopic is dit geworden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |