FOK!forum / Klaagbaak / Een sterretje wordt al snel een.....
sipperwoensdag 14 februari 2007 @ 10:24
Die reclame komt echt honderd keer per dag voorbij op de radio. Ik irriteer me mateloos aan die carglass-radiospot.
splendorwoensdag 14 februari 2007 @ 10:28
www.di.fm
Of een andere willekeurige online zender.
Skvwoensdag 14 februari 2007 @ 10:28
Een sterretje wordt al snel een rondje.
Gaysauna 't Bölke.
Fliepkewoensdag 14 februari 2007 @ 10:29
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef splendor het volgende:
www.di.fm
Of een andere willekeurige online zender.
Last.fm. Je eigen radiostation
jd1982woensdag 14 februari 2007 @ 10:29
Haha inderdaad wij ergeren ons hier ook elke keer weer (werk op een reclamebureau!)
punchdrunkwoensdag 14 februari 2007 @ 10:37
ik zou de maker van dat spotje graag een autoruit in zijn sterretje bezorgen.
ElectricEyewoensdag 14 februari 2007 @ 10:38
Die gast die dat inspreekt klinkt echt heel zielig. Ook zo lekker op toon allemaal!
KroJowoensdag 14 februari 2007 @ 10:44
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:24 schreef sipper het volgende:
Die reclame komt echt honderd keer per dag voorbij op de radio. Ik irriteer me mateloos aan die carglass-radiospot.
Daarmee bewijs je dus dat de luisteraar de ergerlijke reclamespots veel effectiever en intenser waarneemt, terwijl hij 'prettige' reclamespots snel vergeet en weinig aandacht schenkt ....

precies de reden waarom veel reclamemakers juist bewust irriterende en ergerlijke reclame's maken om 'naamsbekendheid' te scheppen.

Van veel reclame's die publieksprijzen wonnen, omdat het publiek ze zo fantastisch vond, kunnen de meeste mensen, ondanks dat ze de hele spot kunnen naveretellen, meestal niet vertellen welk bedrijf of product ermee gepromoot wordt, tenzij ze er extralang over nadenken ...
MouseOverwoensdag 14 februari 2007 @ 10:50
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:44 schreef KroJo het volgende:

[..]

Daarmee bewijs je dus dat de luisteraar de ergerlijke reclamespots veel effectiever en intenser waarneemt, terwijl hij 'prettige' reclamespots snel vergeet en weinig aandacht schenkt ....

precies de reden waarom veel reclamemakers juist bewust irriterende en ergerlijke reclame's maken om 'naamsbekendheid' te scheppen.

Van veel reclame's die publieksprijzen wonnen, omdat het publiek ze zo fantastisch vond, kunnen de meeste mensen, ondanks dat ze de hele spot kunnen naveretellen, meestal niet vertellen welk bedrijf of product ermee gepromoot wordt, tenzij ze er extralang over nadenken ...
Die depressieve grafstem vind ik een goede reden om naar de concurrent te gaan.
JDudewoensdag 14 februari 2007 @ 10:51
In Frankrijk hebben ze exact dezelfde spot maar dan in het Frans vertaald. Inclusief het irritante liedje "Carglass répare, Carglass remplace"
KroJowoensdag 14 februari 2007 @ 10:55
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:50 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Die depressieve grafstem vind ik een goede reden om naar de concurrent te gaan.
wat mij betreft mag je ...

maar de pure omzetcijfers bewijzen dat overall het effect juist omgekeerd is.. ik denk dat ook Carglass het effect van zo'n irritante en 'in-je-kop-blijven-hangen' campagne direkt kan meten aan een stijgende omzet ....
omdat voor die paar potentiele klanten die zeggen naar een concurrent te gaan, tienatallen staan die gewoon door de reclame de naam carglass kennen en dus daar naartoe gaan als ze een ster in hun ruit hebben ...
SoupNaziwoensdag 14 februari 2007 @ 10:59
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:28 schreef Skv het volgende:
Een sterretje wordt al snel een rondje.
Gaysauna 't Bölke.
_GdR_woensdag 14 februari 2007 @ 11:17
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:24 schreef sipper het volgende:
Die reclame komt echt honderd keer per dag voorbij op de radio. Ik irriteer me mateloos aan die carglass-radiospot.
eindelijk iemand die zich ook irriteert

ik zal die ruige HPX2 hars van hem ff in zn anus aanbrengen
Gripperwoensdag 14 februari 2007 @ 11:19
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:17 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

eindelijk iemand die zich ook irriteert

ik zal die ruige HPX2 hars van hem ff in zn anus aanbrengen
En daarna.... de vacuum zuignap voor een goed uitharding!!! Wel even van tevoren laten tekenen voor het feit dat ie weet dat het sterretje ook kan uitscheuren, en dat dat niet voor rekening van Carglass komt
Ordinairwoensdag 14 februari 2007 @ 11:32
'Een sterretje word al snel een rondje..'

Vuilaks!
Skvwoensdag 14 februari 2007 @ 11:36
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 11:32 schreef Ordinair het volgende:
'Een sterretje word al snel een rondje..'

Vuilaks!
En vervolgens vacuüm zuignappen
boem-dikkiewoensdag 14 februari 2007 @ 12:13
Daar moest ik al heel hard om lachen toen we opweg waren naar de ONZ-meet met S-F en RealZeus als je erover gaat nadenken is het best een vreemde reclame hehe
Masta-twoensdag 14 februari 2007 @ 12:44
Ik heb het liefste een scheur, ipv een sterretje