abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189694
Is het iemand opgevallen wat Tara gisteren aan het eind van de uitzending zei? Ze 'moest' praten over haar heimwee naar haar vriend, terwijl ik dacht dat de dagboekkamer bedoeld was voor als je ergens over 'wilde' praten.
Lullig he, van Big Brother?
pi_189695
Het is mij wel opgevallen dat Ruud zei, dat hij tegen BB had gezegd dat Tara het wel eens moeilijk kon hebben of ergens mee zou kunnen zitten.
BB heeft Tara daarom naar de dagboekkamer gehaald.
Logisch dat zij het gevoel heeft dat ze 'moest' praten...

Niet zozeer lullig van BB, meer attent (of bemoeierig: 't is maar hoe je het bekijkt) van Ruud.

donderdag 23 september 1999 @ 13:59:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189696
Er zat toch een insider? Wie weet is het ruud, die verteld wel eens wat meer aan Big Brother oa. over dat horloge van bianca.
pi_189697
Maar waarom zei Tara dan dat ze er over 'moest' praten? Ze zei zelf nog:' 'Als ik er over wil praten, dan doe ik dat wel. Maar ik moest erover praten.'
  donderdag 23 september 1999 @ 14:14:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189698
Ruud lijkt me geen insider, die is daar te nuchter voor...

Wat betreft Tara, ze is een beetje upset over vanavond denk ik. Maar als ze doorgaat, is ze blij, en als ze naar huis mag ook.. Win-Win situatie lijkt me dus ze moet nie zo depri doen...

Ze weigert te praten over de brief van haar vriend, maar ze wordt gedwongen over haar gevoelens te praten als ze niet wilt...

hmmm.. lijkt me niet echt te kloppen vinik.. Waarschijnlijk teveel helium naar binnen gekregen

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 23 september 1999 @ 14:53:00 #6
45 SiGNe
pi_189699
Misschien is ruud wel zo nuchter omdat ie toch al weet dat ie gaat winnen?
  donderdag 23 september 1999 @ 14:55:00 #7
81 JayTaph
pi_189700
ut zou me niks verbazen...

btw... je picture is RRRRRUUUUUUWWWWWW

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 23 september 1999 @ 14:56:00 #8
142 Emperor
What's in a name?
pi_189701
Hoe kan Ruud nu weten of hij gaat winnen.

Of is hij zo arrogant. Het lijkt me geen arrogante goze, in tegenstelling tot Martin, die denkt echt dat hij THE MAN is....NOT

WAT EEN PISBEK

Think like a man of action, act like a man of thought

pi_189702
ga ook maar es op zoek naar een leuke picture.....
Isj dat sjo?
  donderdag 23 september 1999 @ 15:19:00 #10
45 SiGNe
pi_189703
Dank je
we hebben nog een Dr. Evil nodig of misschien Frau
http://www.austinpowers.com/
  donderdag 23 september 1999 @ 15:29:00 #11
81 JayTaph
pi_189704
>ga ook maar es op zoek naar een leuke picture.....

P. als je nou eerst zorgt voor een picture die ut doet...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')