precies dat dus.quote:Op woensdag 14 februari 2007 05:43 schreef L-IS het volgende:
als je rabo internet bankieren hebt zie je die codes online
Jaaaaaa maaar dat werkt dus niet, en de rabobank zegt dat ik contact hierover met neteller moet hebben maar die lui reageren niet eens terugquote:Op woensdag 14 februari 2007 05:43 schreef L-IS het volgende:
als je rabo internet bankieren hebt zie je die codes online
Ja ik gebruik mijn creditcard nu wel, alleen komt er wel een dikke vette provisie over heenquote:Op woensdag 14 februari 2007 05:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies dat dus.
en als het niet werkt en je geen reactie krijgt, is het dan ook voor je gevoel niet beter een andere oplossing te zoeken?
aah, okay, niet de fout van de rabo dus.. fijn bedrijf om je gegevens achter te latenquote:Op woensdag 14 februari 2007 06:11 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Jaaaaaa maaar dat werkt dus niet, en de rabobank zegt dat ik contact hierover met neteller moet hebben maar die lui reageren niet eens terug
Hehhehe erg fijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 06:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah, okay, niet de fout van de rabo dus.. fijn bedrijf om je gegevens achter te laten
Ga je al je geld weggooien bij poken?quote:Op woensdag 14 februari 2007 05:33 schreef _van_puffelen het volgende:
@$%^^ Later als ik groot ben, dan.......................dan...................dan..................dan............dan
subtiel, subtiel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 08:19 schreef arexes het volgende:
Misschien moneybookers wat voor jou? Maar als je zelfs te dom bent om je IBAN en BIC code op je afschriften te vinden denk ik dat je beter je computer bij het oudvuil kan neerzetten.
Ja duh, en daar kunnen ze me dus niet helpen, die zeggen dat ik bij de bank moet zijn, kasje van de muur zeg maar......quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:15 schreef mattttPUNTnl het volgende:
https://www.neteller.com/help/helpLiveChat.jsf![]()
Dat is dus het probleem, de bank zegt dat het klopt, maar bij neteller zeggen ze dat de code niet goed is.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:22 schreef danos het volgende:
Neteller = prima, ze hebben het de afgelopen weken alleen wel erg druk doordat ze alle accounts van Amerikanen moeten sluiten en uitcashen. Informeer eens bij je bank of je nou echt wel de juiste codes hebt!
Ik had hetzelfde probleem (Postbank), bij Moneybookers totaal geen probleem..quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef _van_puffelen het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, de bank zegt dat het klopt, maar bij neteller zeggen ze dat de code niet goed is.
Maargoed ik gebruik wel weer mijn creditcard![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |