Thnx.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Heeft al veel punten, heeft ze minder nodig (is er net uitgeweest)..goede argumentatie.
hij valt op bart...............quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Goed verdeeld die punten. En goede argumentatie waarin Sylvia Bart en huub zich echt wel in kunnen vinden.
Ik heb 4 goede streams hierquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef Charmian het volgende:
Waarom zijn er opeens 2 streams op zwart (of is dat alleen maar bij mij?)
en gaat zdngmw nu eindelijk eens slapen?
hij houdt alvast rekenening met de populairiteitspol denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij dacht dat Huub al veel punten had
(hij is dus geen streamer)
En dat 'ie z'n huiswerk goed heeft gedaan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:54 schreef noekje het volgende:
Huub zegt tegen Eric: goede zet man!
Ja dit vind ik echt leuk........quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:52 schreef noekje het volgende:
100 voor Syl
als ie ze idd zo hard nodig zou hebben zou hij niet tegen hebben gestemd over de komst van lesly morgen. had m 300 punten gescheeld. hij gooit er gewoon ff 300, die hij nog niet eens heeft, over de balk om n statement te makenquote:
Exact mijn gedachte.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef Tissik het volgende:
Toch wel slim van die Eric, hij heeft met die puntenverdeling meteen Bart losgekoppeld van Amanda, Natasia en Brian, door Huub daar als buffer tussen te plaatsen. Ik vroeg me namelijk af, waarom hij nou juist Huub die 10 punten had gegeven, en ik denk werkelijk, dat dit de reden is. Een dubbele steek dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |