Het is geen echt glas hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:07 schreef Symer het volgende:
Ze maken het wel steeds bonter met mensen die een half uur geleden zijn neergeschoten en weer vrolijk aan het werk zijn, roomservicemensen die gewoon stug doorwerken ook al is er net een atoombom in de stad ontploft en Jack met z'n onverwoestbare huid. Iemand hier ooit geprobeerd door een raam te springen? Doet verrekte zeer kan ik je vertellen waarna je naar het ziekenhuis moet om alle scherven uit je bebloede lichaam te laten pulken.
Buiten dat was het weer een erg vermakelijke afleveringIk zat al op Logan's terugkeer te wachten, maar toch werd ik verrast door de manier waarop dat gebeurde
En Morris neemt toe in coolheid.
Hij heeft wel een laagje eelt gekweekt in China natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:07 schreef Symer het volgende:
Ze maken het wel steeds bonter met mensen die een half uur geleden zijn neergeschoten en weer vrolijk aan het werk zijn, roomservicemensen die gewoon stug doorwerken ook al is er net een atoombom in de stad ontploft en Jack met z'n onverwoestbare huid. Iemand hier ooit geprobeerd door een raam te springen? Doet verrekte zeer kan ik je vertellen waarna je naar het ziekenhuis moet om alle scherven uit je bebloede lichaam te laten pulken.
Buiten dat was het weer een erg vermakelijke afleveringIk zat al op Logan's terugkeer te wachten, maar toch werd ik verrast door de manier waarop dat gebeurde
En Morris neemt toe in coolheid.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:41 schreef Myers het volgende:
Wat ik wel grappig vind is dat Jack dit seizoen knapper dan ooit is, terwijl hij net uit China komt. Hij is nog knapper dan die moeder van Josh. Je ziet dat wijf dan ook fokking hard geilen op hem. Ik hoop dat hij haar nog krijgt dit seizoen want ze is veel lekkerder dan Audrey, dat verdient Jack nu wel. Het is natuurlijk sowieso moeilijk om een vrouw te vinden die aan zijn schoonheid kan tippen, maar ik denk dat ze wel een goede fuckbuddy voor Jack zou zijn.
Ik ben er wel blij mee, leuk karakter. Al zal dit hopelijk het laatste seizoen zijn, 3 seizoenen is lang voor een 24-acteur.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:03 schreef voorpagina het volgende:
Kom op mensen, hoe kan je nou blij zijn met de terugkomst van Logan? Het is echt de meest riant ongeinspireerde actie van het hele seizoen. Het hele seizoen blinkt toch al niet uit in vernieuwende ideen, maar dit is toch wel het toppunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lul je. Logan staat in het middelpunt van alles (heb je vorig seizoen uberhaupt wel gezien?), het is eerder briljant dat ze hem terugbrengen, vooral op de manier waarop. Ik vind Logan 1 van de beste characters uit heel 24.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:03 schreef voorpagina het volgende:
Kom op mensen, hoe kan je nou blij zijn met de terugkomst van Logan? Het is echt de meest riant ongeinspireerde actie van het hele seizoen. Het hele seizoen blinkt toch al niet uit in vernieuwende ideen, maar dit is toch wel het toppunt.
Absoluut mee eens!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:06 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat lul je. Logan staat in het middelpunt van alles (heb je vorig seizoen uberhaupt wel gezien?), het is eerder briljant dat ze hem terugbrengen, vooral op de manier waarop. Ik vind Logan 1 van de beste characters uit heel 24.
quote:
Juist. Ik vind het opzich wel bijzonder dat dit de eerste keer is dat de gebeurtenissen van het seizoen teruggrijpen op die van een eerder seizoen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:06 schreef Myers het volgende:
[..]
Wat lul je. Logan staat in het middelpunt van alles (heb je vorig seizoen uberhaupt wel gezien?), het is eerder briljant dat ze hem terugbrengen, vooral op de manier waarop. Ik vind Logan 1 van de beste characters uit heel 24.
Precies, hoe die in contact kwam met de Denktank en wat die met de Bauers te doen heeft. Zonder Logan zouden er nog een heleboel vragen open blijven dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:15 schreef Dos37 het volgende:
Logan kan seizoen 5 nu ook nog gaan verduidlijken wat dingen uitleggen enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |