abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:39:26 #101
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46342000
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik ben al een grote fan sinds episode 1 season 1, maar ik vind dit seizoen toch echt flink tegenvallen. (al moet ik natuurlijk wel elke week meteen zien hoe het verder gaat )
In eerste instantie al het feit dat het opofferen van Jack in het begin de enige optie was, yeah right. en dan ook nog eens de verkeerde intel krijgen. Daarnaast het feit dat ze inderdaad een stuk losser omgaan met de tijdsindeling naar mijn idee. Iedereen is binnen een half uurtje hersteld van zware verwondingen enz. Er waren me nog een paar dingen opgevallen, maar die weet ik nu even niet meer. Al met al veruit het slechtste seizoen IMO
Al blijft het slechtste seizoen van 24 nog steeds erg vet
Ach, de laatste twee afleveringen (de dubbelaflevering van dinsdag dus) waren gewoon als vanouds. Als ze vanaf nu dat niveau vast houden is er niks mis met seizoen 6. Beter een slome start maar met een goed eind, dan andersom (seizoen 5).
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46342269
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:35 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Al met al veruit het slechtste seizoen IMO
Ik vind dit juist het beste seizoen en dat is juist omdat zoals ik al eerder aangaf er meer grote maatschappelijke vraagstukken in naar voren komen. Alleen al hoe de afweging gemaakt moet worden tussen het instellen van meer mogelijkheden om mensen op te pakken of het zich houden aan de grondwet is geniaal. Het laat duidelijk zien in welke wereld we nu leven en welke afwegingen daarbij horen. Zelfde geld ook voor de eerste paar afleveringen waarbij de Islamitische overbuurjongen beschermd werd omdat ze niet wilde geloven dat alle moslims terroristen waren. Ook de ontmoeting van de president Palmer met 's werelds belangrijkste terrorist valt in dat straatje, moet je zo'n man gratie geven of niet? Zo zijn er nog wel een paar van die zaken, (grote) maatschappelijke thema's die belicht worden in dit seizoen, iets wat de vorige seizoen echt miste. Sterker nog, de vorige seizoenen draaide naar mijn mening meer om meer, groter en harder en dan vooral de explosies en de ramp die daar bij hoort en het aantal mollen nam ook met het seizoen toe. Het had weinig gescheeld of heel CTU was een terroristische organisatie geweest, met uitzondering van Jack uiteraard.

Ook de keren dat Jack breekt zoals wanneer hij Curtis neer moet schieten en wanneer hij z'n broer ondervraagt maken het geheel een stuk beter en geloofwaardiger. Het tijdschema zal vast niet kloppen maar het tijdschema is wat dat betreft ook slachtoffer geworden van de "meer, groter en harder" ziekte. Een ontvoering kun je in 24 uur nog goed uitwerken maar een aanval op 23 nucleaire facilitities wordt al iets lastiger Zoals gezegd neem ik het tijdschema altijd maar voor lief en zie het meer als iets om de serie te onderscheiden van de gemiddelde actieserie. Sowieso vind ik het vreemd om de serie daar op af te rekenen, je weet van tevoren al dat alles wat er gebeurd in die serie nooit maar dan ook nooit in 24 uur zal passen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:48:52 #103
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_46342345
Daar heb ik helemaal niets aan toe te voegen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_46343351
Wat mij betreft is dit wel het laatste seizoen met weapons of mass destruction. In aflevering 3 zat ik al hard te zuchten toen bekend gemaakt werd dat Fayed nukes heeft. Dat die dan ook echt afgaat maakt het dan wel weer goed en spannend. Daar is dit seizoen toch wel uniek in tov de andere. Ik hoop trouwens ook echt dat er nog zo'n nuke afgaat.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
  donderdag 15 februari 2007 @ 20:27:48 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46343835
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik vind dit juist het beste seizoen en dat is juist omdat zoals ik al eerder aangaf er meer grote maatschappelijke vraagstukken in naar voren komen. Alleen al hoe de afweging gemaakt moet worden tussen het instellen van meer mogelijkheden om mensen op te pakken of het zich houden aan de grondwet is geniaal. Het laat duidelijk zien in welke wereld we nu leven en welke afwegingen daarbij horen. Zelfde geld ook voor de eerste paar afleveringen waarbij de Islamitische overbuurjongen beschermd werd omdat ze niet wilde geloven dat alle moslims terroristen waren. Ook de ontmoeting van de president Palmer met 's werelds belangrijkste terrorist valt in dat straatje, moet je zo'n man gratie geven of niet? Zo zijn er nog wel een paar van die zaken, (grote) maatschappelijke thema's die belicht worden in dit seizoen, iets wat de vorige seizoen echt miste. Sterker nog, de vorige seizoenen draaide naar mijn mening meer om meer, groter en harder en dan vooral de explosies en de ramp die daar bij hoort en het aantal mollen nam ook met het seizoen toe. Het had weinig gescheeld of heel CTU was een terroristische organisatie geweest, met uitzondering van Jack uiteraard.

Ook de keren dat Jack breekt zoals wanneer hij Curtis neer moet schieten en wanneer hij z'n broer ondervraagt maken het geheel een stuk beter en geloofwaardiger. Het tijdschema zal vast niet kloppen maar het tijdschema is wat dat betreft ook slachtoffer geworden van de "meer, groter en harder" ziekte. Een ontvoering kun je in 24 uur nog goed uitwerken maar een aanval op 23 nucleaire facilitities wordt al iets lastiger Zoals gezegd neem ik het tijdschema altijd maar voor lief en zie het meer als iets om de serie te onderscheiden van de gemiddelde actieserie. Sowieso vind ik het vreemd om de serie daar op af te rekenen, je weet van tevoren al dat alles wat er gebeurd in die serie nooit maar dan ook nooit in 24 uur zal passen.
Dat is zeker waar, maar op andere fronten laten ze het dit keer loggen (plot, stomme subplotjes). En dat is jammer.
2000 light years from home
pi_46345089
Goede afleveringen.. Jacks terugkeer bij de ctu en het weerzien met chloe vond ik ook prachtig. Al is zo'n terugkeer elk seizoen wel een keer. Milo begint zich ook meer te laten zien, ik vind dit seizoen gewoon top weer. Chloe vind ik alleen nog niet zoals de voorgaande jaren, maar ja wat klagen we nou. Het is 24, altijd ijzersterk
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:16:49 #107
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_46345676
Kheb Chloe nooit echt kunnen uitstaan eigenlijk Misschien dat het zo bedoeld is, maar het komt vaak extreem knullig geacteerd over... Out of place zegmaar... En dat stoort, gezien de rest de sterren van de hemel spelen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:21:45 #108
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_46345861
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:01 schreef louweed het volgende:
Goede afleveringen.. Jacks terugkeer bij de ctu en het weerzien met chloe vond ik ook prachtig. Al is zo'n terugkeer elk seizoen wel een keer. Milo begint zich ook meer te laten zien, ik vind dit seizoen gewoon top weer. Chloe vind ik alleen nog niet zoals de voorgaande jaren, maar ja wat klagen we nou. Het is 24, altijd ijzersterk
Doe jij PR werkzaamheden voor FOX-Nederland ofzo

Overigens vind ik Milo ook wel beter worden
pi_46346887
Morris die een boor in zich kreeg.
Deed me een beetje denken aan mijn tijd in Vietnam.
pi_46347086
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:45 schreef -Mo- het volgende:
Morris die een boor in zich kreeg.
Deed me een beetje denken aan mijn tijd in Vietnam.
Toen wij daar dienden kruipen wij met ons naakte lichaam door de kakkerlakken om die loempiabakkers een lesje te leren
pi_46347149
kropen
Amen.
pi_46347599
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:49 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Toen wij daar dienden kruipen wij met ons naakte lichaam door de kakkerlakken om die loempiabakkers een lesje te leren
Jack zou een keer tegen loempiabakkers moeten vechten, dat is eens wat anders dan Russen en moslims.
pi_46347883
24 Guerrilla-special
Amen.
pi_46348026
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Kheb Chloe nooit echt kunnen uitstaan eigenlijk Misschien dat het zo bedoeld is, maar het komt vaak extreem knullig geacteerd over... Out of place zegmaar... En dat stoort, gezien de rest de sterren van de hemel spelen...
dat de rest de sterren van de hemel speelt ben ik het niet mee eens maar de rest van je post wel. Chloe heb ik nooit overtuigend gevonden
pi_46348166
Al mis ik nog steeds Chase Edmunds. Doodzonde dat hij niet terug is gekomen Waarom niet?
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:23:34 #116
12888 Skull-splitter
pi_46348520
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:02 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Jack zou een keer tegen loempiabakkers moeten vechten, dat is eens wat anders dan Russen en moslims.
Ik ben zeker weer de enige die Pablo Fransico's Tortilla-boy voor de geest haalt?
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:12 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat de rest de sterren van de hemel speelt ben ik het niet mee eens maar de rest van je post wel. Chloe heb ik nooit overtuigend gevonden
Ik overdrijf om het punt te duiden
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:24:05 #117
12888 Skull-splitter
pi_46348545
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al mis ik nog steeds Chase Edmunds. Doodzonde dat hij niet terug is gekomen Waarom niet?
Die man was ook alleen maar beeldvulling zonder persoonlijkheid IMO...
pi_46348585
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die man was ook alleen maar beeldvulling zonder persoonlijkheid IMO...
Ik vond hm cool
quote:
In his last appearance on the show, Chase was being wheeled into surgery with hopes to have his hand surgically re-attached. Originally the plan was for the surgery to take a tragic turn and have Chase die from complications from the operation, but the scene was cut at the last minute and never filmed when rumors leaked onto the internet that the character was slated to die in the season three finale.
  donderdag 15 februari 2007 @ 22:42:55 #119
12888 Skull-splitter
pi_46349360
Alleen de naam al vond ik om te huilen... Ik noem mijn kind toch ook niet Achtervolging?
Then again, ik zou mijn hond wel keihard Kliko noemen
pi_46349451
2 goede eps weer zeg! Maar even een vraagje; is het eigenlijk (al) bekend waarom de chinezen jack hebben laten gaan? Wat hebben ze er nou eigenlijk voor in exchange gekregen?
pi_46350054
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ben zeker weer de enige die Pablo Fransico's Tortilla-boy voor de geest haalt?
[..]

Ik overdrijf om het punt te duiden
Pablo Fransisco...held
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:00:31 #122
91267 Djensen
PrisonBreak & Heroes &
pi_46350097
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
24 heeft wel vaker iemand pas halverwege uit de trukkendoos gehaald, dat verwacht ik nu met Chase ook. In episode 4 hadden ze het al over Valencia (vlakbij L.A.) en daar was Chase met Kim naartoe gegaan. Ik zie Chase nog wel ergens opduiken in dit seizoen
Walk down the right back alley in Sin City, and you can find anything.
pi_46350382
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef britneyspearsch het volgende:
2 goede eps weer zeg! Maar even een vraagje; is het eigenlijk (al) bekend waarom de chinezen jack hebben laten gaan? Wat hebben ze er nou eigenlijk voor in exchange gekregen?
Heel erg veel geld, dat is het enige wat erover gezegd is.
pi_46350515
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:00 schreef Djensen het volgende:

[..]

24 heeft wel vaker iemand pas halverwege uit de trukkendoos gehaald, dat verwacht ik nu met Chase ook. In episode 4 hadden ze het al over Valencia (vlakbij L.A.) en daar was Chase met Kim naartoe gegaan. Ik zie Chase nog wel ergens opduiken in dit seizoen
En Kate moet ook terug komen
pi_46350522
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 22:45 schreef britneyspearsch het volgende:
Dat komt denk ik ook nog
  donderdag 15 februari 2007 @ 23:44:30 #126
12888 Skull-splitter
pi_46352052
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:07 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Heel erg veel geld, dat is het enige wat erover gezegd is.
Het woord geld kwam daarin niet voor, alleen dat het een hoge prijs was meen ik?
pi_46353029
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het woord geld kwam daarin niet voor, alleen dat het een hoge prijs was meen ik?
Nee, geld, dat werd later ook nog genoemd door de president toch? Anders zou dat misschien ook wel weer een mooie verhaallijn op kunnen leveren.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 00:13:59 #128
12888 Skull-splitter
pi_46353107
Ik heb noch geld, nog een bedrag gehoord, alleen dat meneer de Chinees zei dat het een aanzienlijke prijs was die voor Bauer betaald was, maar dat kan zowel geld als iets anders zijn...
pi_46358674
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:46 schreef FJD het volgende:

[..]

Ik vind dit juist het beste seizoen en dat is juist omdat zoals ik al eerder aangaf er meer grote maatschappelijke vraagstukken in naar voren komen. Alleen al hoe de afweging gemaakt moet worden tussen het instellen van meer mogelijkheden om mensen op te pakken of het zich houden aan de grondwet is geniaal. Het laat duidelijk zien in welke wereld we nu leven en welke afwegingen daarbij horen. Zelfde geld ook voor de eerste paar afleveringen waarbij de Islamitische overbuurjongen beschermd werd omdat ze niet wilde geloven dat alle moslims terroristen waren. Ook de ontmoeting van de president Palmer met 's werelds belangrijkste terrorist valt in dat straatje, moet je zo'n man gratie geven of niet? Zo zijn er nog wel een paar van die zaken, (grote) maatschappelijke thema's die belicht worden in dit seizoen, iets wat de vorige seizoen echt miste.
Ik vind juist die maatschappelijke thema's in 24 zwaar overtrokken. Ik kijk ook naar the West Wing, en vergeleken daarmee doet het 24 het op zo'n ongenuanceerde wijze dat het bijna grappig is. Ik heb echt zoiets van 'schoenmaker blijf bij je leest', want ik vond het echt tenenkrommend.

De actie dit seizoen is dan wel weer prima, maar ze moeten echt oppassen dat ze niet in herhaling gaan vallen. Ik blijf wel kijken, maar ik zit absoluut niet op het puntje van mijn stoel. Ik hoop dat het roer nog wel omgaat en er echt nog wat goede dingen gaan gebeuren.
pi_46359498
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:10 schreef drGoeroe het volgende:
Iemand trouwens nog stoere (waar mogelijk hi-res) Abu Fayed foto's?

http://www.tv-community.d(...)ason_6_Promo_087.jpg
pi_46359577
Ik dacht trouwens dat de acteur die Chase speelde, niet meer terug wilde komen.
Maar dat is dus al 2 jaar geleden, misschien wil hij nu wel terug komen, maar het lijkt me niet echt logisch.
pi_46362550
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Doet het niet.
Jawel, maar blijkbaar niet bij jou.
pi_46362742
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 20:27 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar op andere fronten laten ze het dit keer loggen (plot, stomme subplotjes). En dat is jammer.
ben ik het helemaal mee eens
Alles moet opgelost worden door een verdachte te folteren, in eerdere seizoenen was er meestal een andere manier waarop ctu aan de info kwam. 1 van de grootste zwaktepunten in het verhaal vond ik nog dat de hint van de 4 andere "visitors" / nukes van Waleed kwam en toen ze erachter kwamen dat die info van een website kwam gingen ze er toch nog steeds meteen vanuit dat Fayed nog 4 nukes had en dat die propaganda-website klopte. Dat het toevallig ook zo was kwam dan wel mooi uit
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 12:45:47 #135
12888 Skull-splitter
pi_46364267
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:56 schreef Mr._T-Rex het volgende:
1 van de grootste zwaktepunten in het verhaal vond ik nog dat de hint van de 4 andere "visitors" / nukes van Waleed kwam en toen ze erachter kwamen dat die info van een website kwam gingen ze er toch nog steeds meteen vanuit dat Fayed nog 4 nukes had en dat die propaganda-website klopte. Dat het toevallig ook zo was kwam dan wel mooi uit
Was het niet zo dat die site an sich wel klopte, maar dat die door de jongens in het kamp alleen gelezen werd als buitenstaanders?
pi_46366381
Vind het nog het leukst als ze info krijgen uit "chatter"
  vrijdag 16 februari 2007 @ 14:14:54 #137
12888 Skull-splitter
pi_46367324
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 13:47 schreef dapluiz het volgende:
Vind het nog het leukst als ze info krijgen uit "chatter"
Echelon
pi_46371197
Die 2 nieuwe eps bevielen me trouwens ook goed omdat die crappy zus van wayne palmer er niet in voorkwam!
pi_46371856
Wanneer klapt Nadia nou eens uit de doos?
pi_46376444
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:49 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Jawel, maar blijkbaar niet bij jou.
Ah nu hier ook, moest even copy/pasten in nieuw tabblad, thanks!
pi_46376465
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:13 schreef -Mo- het volgende:
Ik dacht trouwens dat de acteur die Chase speelde, niet meer terug wilde komen.
Maar dat is dus al 2 jaar geleden, misschien wil hij nu wel terug komen, maar het lijkt me niet echt logisch.
Ik zag 'm vorige week nog in the Departed, en gisteren zag ik Audrey nog in Night In The Museum. Klein wereldje dat acteurswereldje.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 21:33:40 #142
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_46381556
het blijft mooi dat de drama-kant van 24 steeds meer naar voren komt!

Jack die subtiel even zn rechterhand van het stuur haalt zodat zn littekens iets minder zichtbaar zijn
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:10:36 #143
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_46382830
Deze ep. heeft een hoop goed gemaakt
nu ep. 9 nog kijken
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:14:45 #144
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_46386769
ik plaats hier fftjes 'n tvptje.
Huilen dan.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:58:52 #145
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_46388091
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 21:16 schreef Skull-splitter het volgende:
'Misschien dat het zo bedoeld is.' Volgens mij snap je nog steeds niet dat een klein deel van de cast van 24 bestaat uit stand-up comedians. En de extreem knullige acteerscenes, zoals jij dat beaamt, komt omdat Mary Lynn Rajskub (de actrice die Chloe vertolkt) een stand-up comedian is die goed is in het trekken van een deadpan face.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 11:04:08 #146
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_46393027
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:58 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

'Misschien dat het zo bedoeld is.' Volgens mij snap je nog steeds niet dat een klein deel van de cast van 24 bestaat uit stand-up comedians. En de extreem knullige acteerscenes, zoals jij dat beaamt, komt omdat Mary Lynn Rajskub (de actrice die Chloe vertolkt) een stand-up comedian is die goed is in het trekken van een deadpan face.
Ik heb gister Firewall gekeken met Harisson Ford en Mary Lynn Rajskub, goeie film, maar daar in herken je erg veel ''Chloe'' trekjes...
Maar het is zeker een goede actrice... een apparte persoonlijkheid waar weinig mensen aan kunnen wennen blijkbaar, ik wel iig.
Bovendien zijn er wel meer in 24 die een apparte persoonlijkheid hebben of hadden, Edgar, Tony (vertoonde soms ook rare trekjes) en Morris.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  zaterdag 17 februari 2007 @ 12:30:39 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46395110
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 11:04 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Maar het is zeker een goede actrice..
Nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46395299
Chloe
pi_46396327
quote:

[..]

Ik heb gister Firewall gekeken met Harisson Ford en Mary Lynn Rajskub, goeie film, maar daar in herken je erg veel ''Chloe'' trekjes...
Maar het is zeker een goede actrice... een apparte persoonlijkheid waar weinig mensen aan kunnen wennen blijkbaar, ik wel iig.
Bovendien zijn er wel meer in 24 die een apparte persoonlijkheid hebben of hadden, Edgar, Tony (vertoonde soms ook rare trekjes) en Morris.
Ze speelt ook teven in 'Little Miss Sunshine' (hoewel ze pas tegen het einde te zien is). En ze lacht ook nog eens even (voor de rest wel de chaggie chloe kop ).
  zaterdag 17 februari 2007 @ 18:55:59 #150
12888 Skull-splitter
pi_46405069
quote:

[..]

Tony was apart, maar zeker wel goed geacteerd. Zowel Chloe en Edgar, ondanks hun sympathieke karakters, werkten me kwa spel tot op heden behoorlijk op de zenuwen. Sterker nog, ik was haast blij dat Edgar omging vorig seizoen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')