abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189673
Bronnen zijn weer vermeld, iedereen is weer nuchter!
http://big-brother.tvheaven.com

zo beter?

Admin donderdag 23 september 1999 @ 13:32:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189674
Ermm, eigenlijk niet nee.
Je gebruikt onze bandwidth en die streams trekken alleen bij ons vandaan al 20Gb traffic per dag (!!!)
Als je ze zelf online zou zetten en ze daarvandaan zou afspelen zou dat al een stuk helpen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189675
Wil ik best doen, maar kost tijd?

Beter zo?

Admin donderdag 23 september 1999 @ 13:53:00 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189676
Check je mail, daar staat in waar je de files kan downloaden en waarom ik hier zo 'moeilijk' over doe.
No hard feelings hier trouwens hoor. Zou het op prijs stellen als je ze zo snel mogelijk zelf online kan zetten.
  donderdag 23 september 1999 @ 17:27:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189677
Is het niet een andere site.. dan is het wel VERONICA ZELF die de streams jat..

ze mogen misschien wel uitgezonden zijn door veronica, maar als er niet een aantal mensen (in het bijzonder wel danny, slijmkwijl ) niet 24 uur per dag de streams bekijkt, dan had meneer v.Inkel echt niet deze streams gehad..

En sterker nog: welke rand-debiel gaat nou de glazen ingooien van zijn eigen werknemer? Zeker te weinig stof om ze radio show vol te maken??? pff... ik luister toch liever naar Evers, Henk en Stenders..

van Inkel.. je bent een vuile gore <JerrySpringerPiep)

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  Admin vrijdag 24 september 1999 @ 02:49:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189678
Pietjespuk: ik heb je dacht ik voldoende tijd gegeven om de streams zelf online te zetten.
Dit vertikte je. De bronvermelding is ook weer weg zie ik en je hebt wederom een stream gejat en wel die van Corrie en Rickert van Cam@Home. Ik heb Corrie en Rickert ook gemaild hierover. Verder heb ik de links wederom verplaatst en ditmaal drastischer maatregelen genomen. Ik heb je uitgelegd waarom direct linken gewoon niet haalbaar is voor ons en toch vertik je het om de streams zelf neer te zetten.
Sorry, maar dan houd het op. Had gewoon normaal samengewerkt zonder alles bij elkaar te jatten, dan was er niks aan de hand geweest.
  vrijdag 24 september 1999 @ 08:12:00 #7
81 JayTaph
pi_189679
Go danny! Go danny! Go danny! Go danny!
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189680
Tjong wat een lamer zeg
  vrijdag 24 september 1999 @ 12:10:00 #9
81 JayTaph
pi_189681
Euhm.. je hebt het toch niet over mij?????

pi_189682
Nee hoor
pi_189683
het is gewoon zielig als je andermans werk een beetje zit te kopieren <punt>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')