Ik moet helaas opmerken dat de laatste antwoorden die ik heb gelezen toch wel erg denigrerend zijn .....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is een technisch verhaal, maar onze server zijn prima, wij distrubueren weer aan streamservers van jullie providers. Als jullie met z'n allen op dezelfde illigale aftap gaan zitten kijken dan gaat die server inderdaad over z'n nek....
Héél kort......quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is een technisch verhaal, maar onze server zijn prima, wij distrubueren weer aan streamservers van jullie providers. Als jullie met z'n allen op dezelfde illigale aftap gaan zitten kijken dan gaat die server inderdaad over z'n nek....
Maar dit is een heel kort-door-de-bocht uitleg.![]()
Dat is toch wel de worst nightmare. Als die twee dikke mik zijn/worden.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor hoor.
Al die stoere praatjes van te voren
Goeie start hier, houwen zo newbiequote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef W-A het volgende:
[..]
Ga deaud, beter ga je fappen op die heumeux ofzo![]()
Idd, heel kort door de bocht. .illegale aftap?? Ik open meestal de url via mijn eigen windows media playertje ipv de 4 streams tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is dat illegaal dan? Een website met een embeded wmp met een stream die wordt uitgezonden vanuit Garnier Streaming Media?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:45 schreef Sug4r het volgende:
Daar komt de aap uit de mouw waarom Natasia zooo gezellig is vanavond, ze denkt dat de nwe bewoner hen al kan zien
natas wordt de toekomstige homo-moeder van nederland, lolquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als dat maar geen twee handen op één buik wordt.
Even F5-en?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef RSie het volgende:
stream 1 en 3 hangen inmiddels al een half uur vast!
Misschien was de cito-toets voldoende voor 'r.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou soms twijfel ik eraan...Ik vraag met echt af of Amanda psychologische testen doorstaan heeft...
Hij is niet zo snel, maar hij werkt welquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:46 schreef Kinga het volgende:
Tien site is ook overbeladen, kom er niet op..
Vrais...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou soms twijfel ik eraan...Ik vraag met echt af of Amanda psychologische testen doorstaan heeft...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik vond de reacties van Amanda nog het leukst .... krijg de tief-s, t-ring, ple-ris, eng wijf.
Ik denk niet dat dat snolletje een hoge score zou halen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien was de cito-toets voldoende voor 'r.![]()
Is dat zo? Ik dacht dat het rechtstreeks van hen kwam? Toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:47 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Jammer genoeg voor haar heeft ie schijnbaar wél zijn huiswerk gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |