Er werd niet gezegd wanneer dus als ie een dochter van 19 maanden heeft dan kun je vanuit gaan dat het ver daarvoor wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef FSR het volgende:
4 jaar geen sex, maar een kind van 19 maanden ??
opgroeien zonder vader is geen garantie hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zou hij een PTSS aan overgehouden moeten hebben dan?
Zou ze of hij dan nou niet een jaar of pak hem beet 4 moeten zijn?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Kan toch voor de gevangenisstraf bevrucht zijn
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar geen sex gehad en een dochter van 16!![]()
Uhm, wat betekent het dan om naar het keukenterras te moeten?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef Ebinas het volgende:
Amanda heeft dus letterlijk op het keukenterras staan wachten![]()
Toen werd ze gebeld, wat dat betekende![]()
![]()
nou,.. je kon me hier bijna opvegen!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:35 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Dat was Sylvia als eerste. "Hoe is het met Hedda?" op het moment dat ie tops wilde gooien
en het blijft een uitgewoond vogelnestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef Rens_Wilders het volgende:
Amanda doet voor de verandering haar haar weer eens.
Je snapt het niet jongen...Ik neem Natasia absoluut niet serieus (moet je trouwens ook niet doen, krijg je gekromme tenen vanquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond haar echt verschrikkelijk walgelijk gisteren. Vooral omdat het er op neer kwam dat Natasia pannenkoeken voor Amanda had gemaakt en daarvoor volgens haar respect verdient en eeuwige dank. Het was tenenkrommend erg. Bart wist van ellende ook niet waar hij het zoeken moest. Huub schoot op de bank, toen ze weer verder ging, gewoon in de lach van alle onzin wat ze uit haar muil wist te persen. Dus nee, niet strak... niet master... gewoon diep triest wat mij betreft.
Dat je naar achter moet (regie)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:36 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
Uhm, wat betekent het dan om naar het keukenterras te moeten?![]()
Afpersing? Bedreiging?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef Lieve het volgende:
Worden die HBO diploma's tegenwoordig ook al in de Antillen gefaked?
Of heeft hij dat ding in Amerika gekocht?
Want het kan toch niet zo zijn dat In holland zo diep triest van niveau is dat je daar een diploma op onvermogen krijgt?
Dus toch....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef bunnyma het volgende:
Ze lachen zich kapot om Amanda die 15 minuten op het keukenterras heeft staan wachten terwijl ze achter moest.
Maar op het plasmascherm stond: "Amanda Keukenterras".![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |