quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:34 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Rog haar het standaardverhaaltje verteld van mannen die vreemd gaan. "Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"
Nou mag ze van me, wordt ze op een of andere manier slimmer van.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is zich aardig aan het indrinken, nerveus?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
DGK_REDACTIE, zijn jullie ook een beetje zenuwachtig?![]()
Het is zó gescriptquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef bunnyma het volgende:
Ze beginnen over homo en travestiet.
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef lillkiss het volgende:
ik wilde nog weten wat de afkorting die jullie voor natasia gebruiken
Stond van de week al op een site, dus dat heeft hij gelezen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:39 schreef Cungy het volgende:
Natasia, je krijgt je man
Huub: "Heb ik al geregeld...die weet het dus"
Was dat een officiele sanctie ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:40 schreef Black_king het volgende:
Huub..... je hebt een zwijgplicht.......
Als dat maar geen twee handen op één buik wordt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
Ze hebben het nu over een homo in het huis
Natasia vindt het vetleuk een homo in het huis, die zijn heel gezellig![]()
Vind die Geen Stijl schrijfstijl echt erg...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef W-A het volgende:
kut heumeux
Daar ben ik ook bang voor hoor.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als dat maar geen twee handen op één buik wordt.
Dat is een technisch verhaal, maar onze server zijn prima, wij distrubueren weer aan streamservers van jullie providers. Als jullie met z'n allen op dezelfde illigale aftap gaan zitten kijken dan gaat die server inderdaad over z'n nek....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef Carlaa het volgende:
DGK,-RED, gooi er effe wat meer servers in op dit soort momenten .. dan laggen de streams niet zo!
dat is "heaumeau"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef jinca het volgende:
[..]
Vind die Geen Stijl schrijfstijl echt erg...![]()
Ga deaud, beter ga je fappen op die heumeux ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef jinca het volgende:
[..]
Vind die Geen Stijl schrijfstijl echt erg...![]()
Ik zit hier op m'n stoeltje heen en weer te wippen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:42 schreef lillkiss het volgende:
iedereen is nerveus maar wij nog meer denk...
GS gelul wordt hier niet leuk gevonden, maar als je het al doet schrijf het dan ook goedquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:41 schreef W-A het volgende:
kut heumeux
Nou soms twijfel ik eraan...Ik vraag met echt af of Amanda psychologische testen doorstaan heeft...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Black_king het volgende:
[..]
Klopt, ik twijfel ernstig aan zijn geestelijke gezondheid.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind hem ook vreselijk. Maar iemand geestelijk ziek zien worden op live TV vind ik niet leuk meer.
Maar ik ga ervanuit dat hij goed in de gaten gehouden wordt.
PTSS is nu niet iets wat de redactie zal willen....
Niet zo mee eens, Nena wist dat ze hier en daar wat te kort schoot en daarom keek/lachte ze er vaak wat verlegen bij. Amanda is vrij zeker van haar zaak en denkt de wijsheid in pacht te hebben. Er komen wel hele volzinnen uit maar of er nu zoveel meer inhoud inzit. Ze heeft haar goede momenten (als ze babbelt met Syl bij de paarden maar dan heeft ze ook een goede gesprekspartner) maar als ze teert op haar drama..... schrijnend.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef jinca het volgende:
[..]
Nou..eerlijk gezegd niet...vond Nena helemaal een zwart gat...Eeeh,weet niet...vind niks ...kan niets..
Amanda is mogelijk nog veel dommer..maar houdt de schijn ook niet op dat er veel meer in zit!
Sorry..ik vind Nena helemaal niets...Deze Amanda trouwens ook niet..
Hallelujah, een medestander...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:43 schreef Darklight het volgende:
[..]
Waarom gaan die streams zo fucking traag?
Kap eens met die aankondigingen voortaan plz
welke dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hier ook. Nog nooit een hapering gehad. Gewoon de juiste sites aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |