Ik heb 17 jaar geen sex gehad en een dochter van 16!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef FSR het volgende:
4 jaar geen sex, maar een kind van 19 maanden ??
Waar zou hij een PTSS aan overgehouden moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef Black_king het volgende:
[..]
PTSS is nu niet iets wat de redactie zal willen....
Kan toch voor de gevangenisstraf bevrucht zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef FSR het volgende:
of kappen met die aankondigingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef Missy_1974 het volgende:
sjittttttttttttt, heb al meerdere sites geprobeerd maar ik kan niet kijken zonder veel bufferen
ik denk dat talpa de server eens uit moet breiden.
iemand een tip ?
Nou..eerlijk gezegd niet...vond Nena helemaal een zwart gat...Eeeh,weet niet...vind niks ...kan niets..quote:
Dan heb je meteen herrie in de tent.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja als diva en dan tegen Natasia; "Er is maar één diva in dit huis en dat ben ik"
Ik zeg : glasvezel....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:32 schreef Missy_1974 het volgende:
sjittttttttttttt, heb al meerdere sites geprobeerd maar ik kan niet kijken zonder veel bufferen
ik denk dat talpa de server eens uit moet breiden.
iemand een tip ?
Waarschijnlijk heeft Rog haar het standaardverhaaltje verteld van mannen die vreemd gaan. "Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef FSR het volgende:
herkenbaar!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef avonne het volgende:
Van Nena vond ik het vreselijk als ze weer met Brian lag te kleffen
Met Amanda heb ik zoiets van "schiet nou op, dan hebben we dat ook weer gehad"
Ik heb gewoon 10 jaar keihard geoefend voor 2 stuksquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar geen sex gehad en een dochter van 16!![]()
Zo is Jezus ook gemaakt..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:33 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb 17 jaar geen sex gehad en een dochter van 16!![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:34 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Rog haar het standaardverhaaltje verteld van mannen die vreemd gaan. "Ja ik ben getrouwd, maar bij JOU voel ik pas echt dat ik leef! Ik houd van jou, maar bij mijn vrouw moet ik wel blijven voor de kinderen hoor, want ik wil dat mijn kindjes gelukkig zijn en ja, die alimentatie is ook niet mis he?! En ja, ik wil met JOU verder en met JOU leuke dingen doen en dan heb ik wel geld nodig he?! Ik blijf bij mijn vrouw, maar maak je geen zorgen hoor...sex hebben we al jaaaaaaaaaaaaaren niet meer...dat vind ik alleen maar bij JOU!"
Dat was Sylvia als eerste. "Hoe is het met Hedda?" op het moment dat ie tops wilde gooienquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:34 schreef RSie het volgende:
kweenie,.. maar het lijkt erop alsof ze lol hebben met zijn allen!
zels NatAso was grappig met d´r Hedda opmerkingen toen Huub moest gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |