quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef jinca het volgende:
Uit Nena kwam nooit een zin...ook geen zinnig woord....Amanda produceert tenminste nog iets wat op een gesprek lijkt...
Misschien komt hij wel als vrouw binnen...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef itsme het volgende:
Ik verwacht niet dat Eric gelijk Natasia gaat aanvallen.
Die gaat wel normaal doen en waarschijnlijk meer met Huub en co omgaan
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef jinca het volgende:
Uit Nena kwam nooit een zin...ook geen zinnig woord....Amanda produceert tenminste nog iets wat op een gesprek lijkt...
quote:
je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:26 schreef s0k het volgende:
[..]
ja uhhh, ja, weet niet ofzo, uh, ja, wel leuk ja, weet niet,... ofzo
Leuk voor Braaaaaaaajenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef demins het volgende:
Zaterdagavond komt Prins Carnaval met zijn adjudanten en 11 minderjarige dansmariekes in de villa op bezoek!
Zou wel een leuke stunt zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:30 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien komt hij wel als vrouw binnen...
Klopt, ik twijfel ernstig aan zijn geestelijke gezondheid.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:29 schreef scanman01 het volgende:
Als ik Brian zie moet ik altijd denken aan mensen die al heel alang Alzheimer hebben.
Hij kijkt net zo de wereld in... alsof niets doordringt.
"stop een aardappel in je bek"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ik vond de reacties van Amanda nog het leukst .... krijg de tief-s, t-ring, ple-ris, eng wijf.
Ja als diva en dan tegen Natasia; "Er is maar één diva in dit huis en dat ben ik"quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:31 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zou wel een leuke stunt zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |