jij is eerderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef Ashrak het volgende:
Amoebe: "Uhh ... Het keukenterras ??!??"
Dan heb je nog ffquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als DGK is afgelopen (misschien pas over 2 jaar) moet ik zooooo erg afkicken!
Ik vond haar echt verschrikkelijk walgelijk gisteren. Vooral omdat het er op neer kwam dat Natasia pannenkoeken voor Amanda had gemaakt en daarvoor volgens haar respect verdient en eeuwige dank. Het was tenenkrommend erg. Bart wist van ellende ook niet waar hij het zoeken moest. Huub schoot op de bank, toen ze weer verder ging, gewoon in de lach van alle onzin wat ze uit haar muil wist te persen. Dus nee, niet strak... niet master... gewoon diep triest wat mij betreft.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou ik ben ook geen zdngmw-fan maar gisteren was ze heel strak tegen Amanda je kan het bijna niet ontkennen, Scan.
Nonsens,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef jinca het volgende:
Uit Nena kwam nooit een zin...ook geen zinnig woord....Amanda produceert tenminste nog iets wat op een gesprek lijkt...
Ze kan niet eens in de schaduw staan van Nenaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Leuk geschreven door 10 .... maarre, het zit er niet in dat ....deze ... dit ... ding een Nena wordt, laat staan een nieuwe Nena.
Ik hoop dat dat een grapje isquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef jinca het volgende:
Uit Nena kwam nooit een zin...ook geen zinnig woord....Amanda produceert tenminste nog iets wat op een gesprek lijkt...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef jinca het volgende:
ja uhhh, ja, weet niet ofzo, uh, ja, wel leuk ja, weet niet,... ofzoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Nonsens,
Nena zei niet veel, maar als ze wat zei was het zinnig
past niet met die tietenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:25 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze kan niet eens in de schaduw staan van Nena![]()
Gatver ik had dat beeld net van mijn netvlies af gekregenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:23 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig zijn de boxers van zdngmw weer schoon![]()
![]()
![]()
Ik vond de reacties van Amanda nog het leukst .... krijg de tief-s, t-ring, ple-ris, eng wijf.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus nee, niet strak... niet master... gewoon diep triest wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |