En hij is zeker slim! En hij is over Nena heen, en nog meer van die dingenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:16 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij is zooo flex master, weet je. En ook heel diep. Én hij heeft een HBO diploma natuurlijk.....![]()
Deze screencaps mogen wat mij betreft echt achterwege worden gelaten ...quote:
Nou ik ben ook geen zdngmw-fan maar gisteren was ze heel strak tegen Amanda je kan het bijna niet ontkennen, Scan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ook dubbel gelegen, maar zeer zeker niet omdat Natasia master was. Alles behalve zelfs.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef My_ het volgende:
[..]
En hij is zeker slim! En hij is over Nena heen, en nog meer van die dingen![]()
is niet zo moeilijk als je alleen aan je eigen moment of fame denkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
Zusjes bodschap is tamelijk snel verdampt bij Eems![]()
NEVER !quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef 2live het volgende:
. Hoe lang nog voordat Amanda de nieuwe Nena wordt?
van de talpa site
Universiteit van Harderwijkquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:20 schreef Black_king het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk zou hij moeten worden voorgedragen worden voor een eredoctoraat.
Doe maar de Universiteit van Zwolle.![]()
Ze had ook iets aan haar pols...Voor dezelfde geld had ze ook in de gips rond gelopenquote:
Leuk geschreven door 10 .... maarre, het zit er niet in dat ....deze ... dit ... ding een Nena wordt, laat staan een nieuwe Nena.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:18 schreef 2live het volgende:
Hoe lang nog voordat Amanda de nieuwe Nena wordt?
van de talpa site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |