abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46272190
Naar aanleiding van wat vragen in het volgende topic Het Pistool ontladen voor het uitgaan? de volgende vraag:
Hoe ervaren de vrouwen het als met hun kontje, slechts bedekt door een flinterdun rokje, of als 2e huid zittende strakke broek, tegen de topzware lullen van aanschuren van het manvolk tijdens het uitgaan?
Irritant, geil? Doe je het uit nieuwsgierigheid, of om een man te keuren? Ooit puur op deze testmethode een vent meegesleurd naar huis?

Als man kan ik het wel waarderen . En er zijn zeker hele stammen vrouwen die het heerlijk vinden. Kijk vooral maar eens naar de Caribische culturen en het bubbling/wining.
Maar toch ga ik (nog) niet met paal rondzwieren om hem tegen de konten van zoveel mogelijk vrouwen aan te schuren om mezelf aan te prijzen
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:00:54 #2
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_46273499
keuren? ze vinden het geil
And all the things you do with it
pi_46303942
Ligt eraan om ik hem leuk vindt, maar als jeje maar niet opdringt. Een vrouw voelt het echt wel :-)
Anna, 21 jaar, vrouw, noorden van het land
MIjn website: http://www.deepthroatexpert.com
Mail: annadeepthroatexpert@yahoo.com
Yahoo nick: annadeepthroatexpert
pi_46317639
ik kan het ook wel warderen idd. ik vind het echt heel leuk als er een dame heel dicht tegen me aan danst in de kroeg/ discotheek en ze voelen het idd echt wel. ik heb nog nooit een meisje meegemaakt die niet bij zo'n voorval mij even aankeek van 'zow'. van mij mag het wel de hele avond lang eigenlijk. alleen het nadeel is wel dat als je echt de hele avond bezig bent en het ff stopt dat ik best wel eens last krijg van blue balls... en das nie fijn, ook al mag je hem wel ontladen even later.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_46348497
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:13 schreef annadeepthroatexpert het volgende:
Een vrouw voelt het echt wel :-)
nice to know maar voel jij em niet liever tegen je amandelen aan schuren?
Geile Breezerhoer!
Webicon max 100kB, geen 508kB
pi_46350184
Ligt aan de man natuurlijk
Als het een ranzige vent is dan laat maar
Whatever you're about to discover we off that.
pi_46362187
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 23:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ligt aan de man natuurlijk
Als het een ranzige vent is dan laat maar
Dat..
Of een vent die je meteen even over aanraakt
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 18 februari 2007 @ 19:22:16 #8
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_46435061
Ligt eraan wie de persoon is, of je diegene ziet zitten. Als het te opdringerig overkomt is het niks. En als je zin hebt in seks met diegene wel.

Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')