abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189664
... maar het internetadres staat verkeerd helaas Sukkels.

Pagina 13 van de Volkskrant. Ik zal kijken of ik het dadelijk even kan scannen, de pc met scanner hier in het lokaal in ontvoerd.

HeyTaph (member van dit forum) staat ook nog genoemd met een stukje tekst wat 'ie hier heeft geplaatst.

pi_189665
Ah gevonden. Naam moet dus JayTaph zijn. (weer een fout)
Eerste post van deze thread http://www.fokzine.net/forum/NonCGI/Forum21/HTML/000004.html staat ook in de krant.
  donderdag 23 september 1999 @ 09:57:00 #3
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189666
Shit hee.. moet ik nou weer de volkskrant gaan kopen
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189667
Die rukkers snappen er zoveel van dat ze de meest domme fouten maken. Djeezz... Fout in URL, fout in nicknames... DUH! Wat voor opleiding hebben die journalisten genoten?
pi_189668
Ja, dat overtikken van URL's blijft moeilijk. Zouden ze bij de Volkskrant nooit van cut&paste hebben gehoord?

Veronica gaat die mooie BB-site trouwens uit de lucht halen en vervangen door een site die iets minder zwaar is. Mocht ook wel, want zo is 't niks. Ben benieuwd of die videostreams dan ook wat beter gaan lopen. En niet alleen tuinbeelden laten zien.

So it goes...
  donderdag 23 september 1999 @ 11:06:00 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189669
Rectificatie vragen
pi_189670
Hey JayTaph,
Ben jij nog benaderd door die journalist van de Volkskrant, of die je posting over mocht nemen in zijn artikel?
De Volkskrant heeft namelijk onlangs een boek uitgegeven over internet en daar staat in dat journalisten ALTIJD eerst moeten controleren of een opmerking gemaakt in een nieuwsgroep of forum wel voor publicatie bedoeld is (bijv. via email maar bij voorkeur telefonisch). Men mag dus verwachten dat de journalisten van de Volkskrant zich hier aan houden.
Zo niet, mischien moet je dan een klacht indienen bij de ombudsman van de Volkskrant.
Kan nog een leuk artikeltje opleveren (=nog meer aandacht).
Moet je alleen weer een Volkskrant kopen.
  donderdag 23 september 1999 @ 12:18:00 #8
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_189671
Goede opmerking Einstein!

Trouwens fouten op die Volkskrantpagina.... tja paginanummer 13

donderdag 23 september 1999 @ 13:44:00 #9
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189672
>Ben jij nog benaderd door die journalist van de Volkskrant, of die je posting over mocht nemen in zijn artikel?
Benaderd? Nope. maar om eerlijk te zij vin ik dat nou niet echt boeiend.. Alles wat ik hier tiep is public domain en het interesseert me nou niet echt wat ze er mee doen.. zolang het niet uit zijn verband wordt gerukt enzo...

>De Volkskrant heeft namelijk onlangs een boek uitgegeven over internet en daar staat in dat journalisten ALTIJD eerst moeten controleren of een opmerking gemaakt in een nieuwsgroep of forum wel voor publicatie bedoeld is (bijv. via email maar bij voorkeur telefonisch).
Hmmm... dan is ie nie echt slim bezig denk ik.. als dat policy van de volkskrant is en ik zou daar heisa over maken...

>Men mag dus verwachten dat de journalisten van de Volkskrant zich hier aan houden.
>Zo niet, mischien moet je dan een klacht indienen bij de ombudsman van de Volkskrant.
En me BB-streams missen zeker

>Kan nog een leuk artikeltje opleveren (=nog meer aandacht).
>Moet je alleen weer een Volkskrant kopen.
Dat heeft me vandaag al 2 hele guldens gekocht... naja... 2 keer minder bellen naar veronica om Martin weg te stemmen

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')