Pagina 13 van de Volkskrant. Ik zal kijken of ik het dadelijk even kan scannen, de pc met scanner hier in het lokaal in ontvoerd.
HeyTaph (member van dit forum) staat ook nog genoemd met een stukje tekst wat 'ie hier heeft geplaatst.
Veronica gaat die mooie BB-site trouwens uit de lucht halen en vervangen door een site die iets minder zwaar is. Mocht ook wel, want zo is 't niks. Ben benieuwd of die videostreams dan ook wat beter gaan lopen. En niet alleen tuinbeelden laten zien.
>De Volkskrant heeft namelijk onlangs een boek uitgegeven over internet en daar staat in dat journalisten ALTIJD eerst moeten controleren of een opmerking gemaakt in een nieuwsgroep of forum wel voor publicatie bedoeld is (bijv. via email maar bij voorkeur telefonisch).
Hmmm... dan is ie nie echt slim bezig denk ik.. als dat policy van de volkskrant is en ik zou daar heisa over maken...
>Men mag dus verwachten dat de journalisten van de Volkskrant zich hier aan houden.
>Zo niet, mischien moet je dan een klacht indienen bij de ombudsman van de Volkskrant.
En me BB-streams missen zeker
>Kan nog een leuk artikeltje opleveren (=nog meer aandacht).
>Moet je alleen weer een Volkskrant kopen.
Dat heeft me vandaag al 2 hele guldens gekocht... naja... 2 keer minder bellen naar veronica om Martin weg te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |