quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:23 schreef Rabrynil het volgende:
Nog drie dagen en dan heb ik een week vakantie...
Is hier niet zo ingeburgerd als in het zuiden, maar ga wel even kijken samen met een paar vrienden en vriendinnen. Ik zie het wel!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:55 schreef pea4fun het volgende:
Ga je carnaval vieren Radinges?
Ik ga vooral chauffeur spelen denk ik, zodat dochterlief en vriend(en) niet aan de fris hoeven.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:58 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Is hier niet zo ingeburgerd als in het zuiden, maar ga wel even kijken samen met een paar vrienden en vriendinnen. Ik zie het wel!![]()
* Dubbelchecked - klopt iddquote:
Als je dat maar niet met de meet doet....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef freud het volgende:
Binnenkort eensch die 650W flitsgeweld hier in mijn huis loslaten.
leuke straatverlichtingquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef freud het volgende:
Binnenkort eensch die 650W flitsgeweld hier in mijn huis loslaten.
Voor de traditionele groepsfotoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Als je dat maar niet met de meet doet....
Daarom kom je dus niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor de traditionele groepsfotoAlleen ff kijken dat we geen rugby-fans lastigvallen met al dat geflits
Nee...ik wil niet geassocieerd worden met een boel geflitsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:28 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Daarom kom je dus niet.
Je wilt niet op de foto.....
nope : brabantse nachten zijn langquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:44 schreef CocaColaLight het volgende:
de verveling heeft toegeslagen?
hier ook al ws op donderdag..of woensdag...ik ben er niet iigquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:51 schreef CocaColaLight het volgende:
tis nog geen carnavaldat begint donderdag pas hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |