Oh, oke. Viel me gewoon ff op dat de lijst zo lang werd. Al die mensen met één punt die nooit meer terugkomen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:26 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Tot nu toe is dat elke 250 topics gebeurd, dus bij 750 weer.
Weldegelijk. De Minister President is de minister van Algemene Zaken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef WooZ het volgende:
ja balkenende is natuurlijk geen minister maar premier
Corrrect WooZ+1quote:
Achja, fout van mijquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Weldegelijk. De Minister President is de minister van Algemene Zaken.
8 6 2 was dus wel goed.
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He WooZ weer eens hier?
Jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:38 schreef ScottTracy het volgende:
En daarbij zit wel Balkenende? Anders verdient WooZ het punt.
Should be easy.quote:died at age 23 from an accidental drug overdose of heroin and cocaine provided to him by Red Hot Chilli Peppers guitarist, John Frusciante, outside a Hollywood night club partly owned by actor Johnny Depp.
River Phoenixquote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
't was vandaag in 't nieuws.
Wie?
[..]
Should be easy.
Ik lees ook niet altijd terug.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
niet zo lang geleden nog een vraag geweest.
Ik wil allereerst even alle andere deelnemers verzekeren dat er geen telepathische band bestaat met SaskiaR, maar toch...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:03 schreef SaskiaR het volgende:
velocipede
helemaal goed, Nico nieuw, heb je dit opgezocht?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:46 schreef Nico_S. het volgende:
De weg van hand en voet.
Nee, ik heb die sport ooit beoefend. En ik lees al lang mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
helemaal goed, Nico nieuw, heb je dit opgezocht?
Inderdaad, oftewel Hay'penny Bridge. Zo genoemd omdat de tol ooit een halve penny was.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:57 schreef Wickedangel het volgende:
Half Penny Bridge.
Je kunt quoten door op dit knopje te drukken rechtsboven een post:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef Nico_S. het volgende:
Roofingburner schreef:
>Gelukkig, niet opgezocht, én OP gelezen neem ik aan. Ik heb het tot blauw geschopt.<
Knap. Ik ben niet verder gekomen dan blauwe slip.
Met een Y.quote:
'ze' daar bedoel je mij toch niet mee hoop ik?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Nee en nee
Wel raar door mijn posts en usericon denken ze dat ik een randdedbiel ben.
Waar heb je 't overquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Nee en nee
Wel raar door mijn posts en usericon denken ze dat ik een randdedbiel ben.
Warmer word je niet merquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Wickedangel het volgende:
Sandinista van The Clash?
Sorry ben melangolisch vanavondquote:
Wicketangel+1quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:34 schreef Wickedangel het volgende:
London Calling van The Clash.
Na al die pesttopics in VBL zekerquote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Na al die pesttopics in VBL zekerKusje van mij
![]()
Dan gaat het punt naar RoofingBurner.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:42 schreef RoofingBurner het volgende:
Curtis
Tja, dit is een quiz en ik moet streng zijnquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:46 schreef tong80 het volgende:
Hallo alsof ze de achternaam van pele vragen.
Ik ben teleurgesteld. Woede is een overbodige emotie
Hit me, with your rythme stickquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:47 schreef ScottTracy het volgende:
Ja er zijn meerdere Ian's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |