Da's te veel moeite enzo. Pron kijken, jeweets, dan heb je sowieso maar een hand beschikbaar...quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:10 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je kan ook ff uitloggen en dan weer inloggen onder je eigen naam mop![]()
Oke dus met je ene hand ruk je nu met de andere typ je en je hoofd is naar de tv gedraaidquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's te veel moeite enzo. Pron kijken, jeweets, dan heb je sowieso maar een hand beschikbaar...
![]()
David heeft geen tv. Dus continu alttabben zegmaar, ik word nu ook al bijna geslagenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oke dus met je ene hand ruk je nu met de andere typ je en je hoofd is naar de tv gedraaid![]()
Nog maar77 te gaanquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:14 schreef SeaOfLove het volgende:
fraai hoor
zou het ook nog spam zijn als je met z'n vieren zit te fillen? De facto is het dan geen slowchat meer, maar gewoon een gezellig groepsgesprek.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nog steeds allemaal AR bij de weg![]()
Dat ga ik niet redden denk ik....en ik weet nieteens wanneer ik weer achter de comp zit. Hopelijk zaterdag overdag weer ffquote:
je zit er nu nog achter togquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:18 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat ga ik niet redden denk ik....en ik weet nieteens wanneer ik weer achter de comp zit. Hopelijk zaterdag overdag weer ff![]()
![]()
slapenquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat dan weer wel....maar wil ook zo slapen![]()
Zo hehehehe....in slaap gevallen na GTST ofzo, ik heb je gemistquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:24 schreef warrel het volgende:
Ik ben nog wakker!! *Vecht met oogleden
uhuhquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
yupzzz ik ga gewoon mijn kloon achternakom je erbij
![]()
Je vergeet iemand ; BeeDeequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh
met SOL e Q-B in bed, wie kan dat nu weigeren![]()
quote:
oeh gek me maakquote:
nou dan.... weet ik nog wel watquote:
neequote:Op woensdag 14 februari 2007 00:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
een valentijnskaartje die ik niet ga openen?![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo hehehehe....in slaap gevallen na GTST ofzo, ik heb je gemist![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |