nee, ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzzz.....dus zo erg bagger ik ook weer niet![]()
![]()
![]()
De rest zit bij McDavid, waar het trouwens best gezellig wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whooohoooo iemand uit Delft die hier post![]()
Ik dacht dat je niet weg mocht van je oudersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef seekfaM het volgende:
[..]
De rest zit bij McDavid, waar het trouwens best gezellig was
Jij wel jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Bahwahahah ik pwn Delft
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet weg mocht van je ouders![]()
hehehequote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
langleve beetje soepele ouders en aandrammen
Bent wel weer vroeg thuis danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:35 schreef seekfaM het volgende:
[..]
langleve beetje soepele ouders en aandrammen
als het maar gezellig wasquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:38 schreef seekfaM het volgende:
[..]
3 kwartier geweest
Ach jatelaat maken doen we dan weer niet he
Sorryquote:
Het Delft-topic is een tweede ONZ geworden sinds ik meepostquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind hem zo een beetje overal door heen bleuren,, terwijl de info zinloos is, dat is al op ONZ het geval niet hier bij de coole delftenaren
hallo, zo erg vind ik het zelf niet hoor..... je kan gewoon iets tegen mij zeggen, ik ben de gekste niet... maar als je zelf ook niet normaal kan reageren houdt het voor mij gewoon op ok?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind hem zo een beetje overal door heen bleuren,, terwijl de info zinloos is, dat is al op ONZ het geval niet hier bij de coole delftenaren
Ga jij dan ook maar wegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Het Delft-topic is een tweede ONZ geworden sinds ik meepost![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |