Dan kun je ook bevestigen of 'mannetje' ook daadwerkelijk z'n achternaam is?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:03 schreef Ahura het volgende:
Ik vind het een lage actie van Eric die ik persoonlijk ken.
zie openingspost en scroll vanaf daar eens naar benedenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef maikel112 het volgende:
Al een weblog of profiel van Eric ontdekt ergens voor op me site?
Maikel
Dat belooft nog wat, ben benieuwd of hij het kan waarmaken.quote:Goedschiks of kwaadschiks. Reeds voor hij de Villa betreedt, heeft hij een waarschuwing in petto voor Natasia: “Er kan maar één diva zijn in de villa dus Natasia moet oppassen”. Dat belooft nog wat.
Ik meende dat dat een deel van zijn achternaam is maar dat is zo gaat ie tegenwoordig wel door het leven jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan kun je ook bevestigen of 'mannetje' ook daadwerkelijk z'n achternaam is?
Is 't een deel van zijn achternaam is dan zal het wel Eric 't Mannetje zijn. Maar goed; we zaten er aardig dicht bij de afgelopen 10 dagenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:08 schreef Ahura het volgende:
[..]
Ik meende dat dat een deel van zijn achternaam is maar dat is zo gaat ie tegenwoordig wel door het leven ja
Ja, Huub is niet zo kieskeurig...Eric mag vast wel bij hem in bed liggen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik denk dat hij naar kamp Huub / Sylvia trekt.
Yepquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Is 't een deel van zijn achternaam is dan zal het wel Eric 't Mannetje zijn.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:50 schreef nilus2 het volgende:
gadverdamme moet dit nou? laat die wanker lekker thuis aan zn HIVstick trekken. gore fl*kker bah. beetje jammer dat talpa/tien dit doet voor een beetje publiciteit.
Je kunt ook huub weer alcohol laten drinken dan gebeuren er ook altijd wel leuke dingen.
Je vergeet Sylvia, die is nog normaler dan Bart.... en ook intelligenter.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:00 schreef JohnDope het volgende:
Vanaf week 2 zijn ze al bezig met rommelen aan het script.....
Maar de 'normale' mensen die er nog in zitten, volgens mij is dat alleen Bart nog? Die kunnen er maar beter uit stappen, nu is het spel echt begonnen.
Silvia ook inderdaad....quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet Sylvia, die is nog normaler dan Bart.... en ook intelligenter.
Ik denk dat je gelijk hebt, Sylvia is gewoon de intern wonende psychiatrisch verpleegkundige.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:03 schreef Rens_Wilders het volgende:
Silvia doet niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |