abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 23 september 1999 @ 02:33:00 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189652
...is dat bijna alle nieuwkomers ervoor kiezen hun e-mailadres niet weer te geven. Niet dat dat wat uitmaakt, de admins en moderators kunnen die toch wel zien mocht het nodig zijn, maar wij zijn dat hier niet gewend
Wij zijn allemaal one big happy family hier en iedereen weet hier zo'n beetje alles van elkaar

Als nieuwkomer mag (hoeft natuurlijk niet) je jezelf dan ook best voorstellen hoor

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 23 september 1999 @ 02:50:00 #2
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189653
een vriend van me heeft bij World online een abonnement en hij zegt dat z'n verbinding met de dag trager word.
Zou veronica alle bandbreedte opslokken?

[Dit bericht is gewijzigd door SiGNe (Datum 23 September 1999).]

pi_189654
Ik denk dat de meeste mensen niet zo'n behoefte hebben aan email van anderen.
Mocht er iemand met kwade bedoelingen zijn, kan ik weer eens een ander email-adres nemen.
Kijk, als iemand mij iets wil zeggen, kan dat hier. En als dat iets is wat hier niks mee te maken heeft, betekent dat dat hij me ergens anders van kent. En dat betekent dat hij mijn email adres dan waarschijnlijk al heeft.
Moet (tegenwoordig) niks meer hebben van die openlijkheid. Voor je het weet heb je de hele mailbox vol zitten met dingen die je helemaal niet wou hebben.
Mocht iemand mij met een goede reden willen emailen, dan kan die natuurlijk altijd via deze weg om mijn mail-adres vragen. Ik kan dan bepalen of ik het nodig vind of niet.

Groeten

Jochem

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')