quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Misstique het volgende:
Ja, hoi!
zie het als een compliment.quote:
Godver kon je daarvoor soliciteren?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik niet.
Ik kom er nu trouwens achter dat ik te laat ben met m'n sollicitatie voor [SEX],!!!
Snodver.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit aan jou gedacht in combinatie met [SEX].
Whehe, Valentijnseffect alweer uitgewerkt?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:45 schreef Misstique het volgende:
Ja, hoi!
Lievquote:
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:20 schreef mcDavid het volgende:
Als ik het nu over Dago ga hebben, ga je daar dan ook op kotsen?
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde die hork die me weer es passeert!.
Zo passeert de spits van FC Zwolle niet eens!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Liev.
Maar ik bedoelde die hork die me weer es passeert!.
quote:
Allemaal gelezen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef Dagonet het volgende:
Hallo mensen, verplicht leesvoeder in HOC:
Fokke en Sukke bekijken de canon
ar joe sjoer?quote:
af kors ai em sjoer!quote:
Staan er ook nog stripjes bij waarvoor je geen geschiedenis gestudeerd hoeft te hebben?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:16 schreef Dagonet het volgende:
Hallo mensen, verplicht leesvoeder in HOC:
Fokke en Sukke bekijken de canon
Deze moet zelfs jou aan weten te sprekenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staan er ook nog stripjes bij waarvoor je geen geschiedenis gestudeerd hoeft te hebben?
Even op de eigenschappen kijken voor de naamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Staan er ook nog stripjes bij waarvoor je geen geschiedenis gestudeerd hoeft te hebben?
Ik zag hem jaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:37 schreef Nosh het volgende:
[..]
Deze moet zelfs jou aan weten te spreken:
[afbeelding]
Er is anders behoorlijk wat afgeneukt in de geschiedenis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:55 schreef mcDavid het volgende:
mwa. Ik vind geschiedenis nog steeds saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |