Je klinkt wanhopig.quote:Op woensdag 14 februari 2007 18:00 schreef mcDavid het volgende:niet eens een late verjaardagskaart
Dan tenminste wel een valentijns-pm? Zonder kan je écht hopeloos afschreven worden.quote:
Heb jij een PM dan?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan tenminste wel een valentijns-pm? Zonder kan je écht hopeloos afschreven worden.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan tenminste wel een valentijns-pm? Zonder kan je écht hopeloos afschreven worden.
Jippie!quote:
Zelfkennis is een groot goed, Miss.quote:
Oh well.. ik ben gewoon kansloos.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:51 schreef Nosh het volgende:
[..]
Jippie!!
[..]
Zelfkennis is een groot goed, Miss.
Dat vroeg ik niet.quote:
Ik deed heulig niet eng!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:53 schreef Misstique het volgende:
Je deed trouwens eng vannacht.
Nope.quote:
Wellus!quote:
Agossie.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope.
Niks.
Niet eens het jaarlijkse 'dansende pandabeer met een muziekje'- e-kaartje, wat mijn moeder me rond deze tijd nog wel eens wil sturen..
Geen idee, zit op text-only!quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:45 schreef Nosh het volgende:
[..]
De grote vraag is nu: heb je zelf wél wat gestuurd?quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Nope.
Niks.
Niet eens het jaarlijkse 'dansende pandabeer met een muziekje'- e-kaartje, wat mijn moeder me rond deze tijd nog wel eens wil sturen..
En het biertje van Danny op Ibiza sponsoren? Nu-uh.quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
De grote vraag is nu: heb je zelf wél wat gestuurd?
Ook geen dansende pandabeer met muziekje-ecard?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:07 schreef Nosh het volgende:
[..]
En het biertje van Danny op Ibiza sponsoren? Nu-uh.
Sowieso, dat anoniem PM'en is één grote incrowd 'op verzenden drukken en giechelend f5'en of je envelopje al geel gaat kleuren'-festijn, en daar heb ik geen Valentijn voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |