Ze is tenslotte al in het jacuzzi-water geweestquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat niet douchen na de sauna
[afbeelding]
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
Amanda poets niet eens haar tanden, dus dat ze niet onder de douche gaat verbaasd me niets...
gatver stapt ze zo uit doet groene water in d'r kleren, heeft ze vandaag uberhaupt d'r tanden wel gepoetst of ietsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Is toch ook helemaal niet nodig na die verfrissende duik in de jacuzzi vol legionella en de rest van de gorigheid die daarin drijftquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Nou, ik heb 'r wel eens haar tanden zien poetsen. Maar... hoe lang draagt ze nu al diezelfde nachtpon?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:24 schreef Mika25 het volgende:
Amanda poets niet eens haar tanden, dus dat ze niet onder de douche gaat verbaasd me niets...
Vannacht hoorde ik haar zeggen dat ze wel wist dat Rogier niet zou komen (iets in de trant van "zo'n type is hij") maar dat ze de stemming doorzette omdat ze zelf zo graag wenste dat hij zou komen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
Vraagje.
Gisteren kreeg Amanda te horen dat Rogier niet kon of wilde komen naar het Valentijnsdiner.
Ik heb geen enkele reactie van Amanda daarover gehoord. Het was toch geen neutraal bericht, zou ik zeggen.
Vreemd. Geen verdriet, geen boosheid. Helemaal niks.
Ik vertrouw erop dat jullie dit gedrag voor me kunnen verklaren.
verslagje?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:21 schreef noekje het volgende:
Leuk gesprek tussen Huub en Natasia.
Vanaf dat ze binnenkwam, dus tel maar na, ik hou het niet bij, ben ik te dom voorquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:28 schreef noa84 het volgende:
[..]
Nou, ik heb 'r wel eens haar tanden zien poetsen. Maar... hoe lang draagt ze nu al diezelfde nachtpon?![]()
Hahaha Amanda moet wel een dikke huid hebben met al die huidschilfers van haar medebewoners aan haar ongewassen lijf geplakt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is toch ook helemaal niet nodig na die verfrissende duik in de jacuzzi vol legionella en de rest van de gorigheid die daarin drijft![]()
![]()
![]()
Dat woord kent ze niet ben ik bang.quote:
Ja, al 2x geplaatst maar geeft een error. Word er ook helemaal beu van. Hopelijk is het vanavond beter.quote:
Je gaat le-ren je lijf te was-sen! Zo-dat je niet meer stinkt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |