Je geeft het antwoord zelf al...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
Braaaaaaaaaaaaaajen wil het huis laten reinigen door een geestelijke om de kwade geesten te verjagen. Ik ben dan toch bang dat onze gekleurde medelanders er als het eerst uitgesodemietert worden, of is dat ook al racisme![]()
Sorry, wilde je niet beledigen maar ik krijg die namen niet meer uit mijn strot.quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef FSR het volgende:
Misschien is het een idee om Bwian ook een sanctie te geven..
Huub mag niet drinken
Bwian geen Diazapam
Nou inderdaad! Wat te doen vandaag? BAH!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:55 schreef avonne het volgende:
ik kan helemaal niet op tien.tv
en niet of nauwelijks op fok
en dan ook nog 4 streamsop Mr. & Mrs. Amoebe
Op de talpa site staat dit, denk inderdaad dat er nieuwe bewoners bij komen vanavond.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:52 schreef Mika25 het volgende:
Bij de buren zijn ze er van overtuigt dat er vandaag nieuwe bewoners gaan komen, heb ik iets gemist ofzo?
Dat klopt van geen kant, Brian op de Valium is hetzelfde als een Junk op de Methadon.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:54 schreef FSR het volgende:
Misschien is het een idee om Bwian ook een sanctie te geven..
Huub mag niet drinken
Bwian geen Diazapam
Okee, die tip ga ik gebruiken..ik word gek van die traagheid..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef beequeen het volgende:
Als je post en niet F5't loopt Fok redelijk, maar ik weet niet wat ik moet posten, streams staan op MUTE![]()
Omdat ze al helemaal over de rooie was door Natasia? Er kon gewoon niks meer bij...denk ikquote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:06 schreef demins het volgende:
Vraagje.
Gisteren kreeg Amanda te horen dat Rogier niet kon of wilde komen naar het Valentijnsdiner.
Ik heb geen enkele reactie van Amanda daarover gehoord. Het was toch geen neutraal bericht, zou ik zeggen.
Vreemd. Geen verdriet, geen boosheid. Helemaal niks.
Ik vertrouw erop dat jullie dit gedrag voor me kunnen verklaren.
De meeste vrouwen kunnen prima multitasken. Helaas is Amoebe van een dusdanig niveautje dat ze zelfs niet kan multidenken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:16 schreef Katewalker het volgende:
Omdat ze al helemaal over de rooie was door Natasia? Er kon gewoon niks meer bij...denk ik
Vanaf vandaag zijn er vanaf 13:00 weer 4 streams.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:19 schreef beequeen het volgende:
Vanwaar 4 streams eigenlijk??? Het is nog lang geen 4 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |