abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46255479
Ligt het nou aan mij of moet de jacuzzi dringend bijgevuld worden?
pi_46255480
Even off topic. Fok is zo kut nu

De meeste kennen deze video misschien al, maar wil het toch even delen.

http://www.youtube.com/watch?v=Op57DmvPTi0

Hilarisch vooral dat jochie in de rode shirt.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:19:11 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_46255482
Pffffffffffffffffff
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_46255483
thx queen, posten lukt me niet, fok is echt
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_46255503
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef beequeen het volgende:

[..]

Daar gaat het mij ook niet om, het gaat erom dat dat achter de schermen gebeurd, dus buiten beeld, dat zou niet mogen, mijns inziens.
En dat ze voorkeur hebben zouden ze ook niet mogen laten blijken.
Goedemorgen :W
pi_46255519
Ik vind Brian helemaal geen antilliaan, hij heeft alleen zo'n accentje. Hij is van oorsprong gewoon Nederlands toch? Maar los daarvan, daar ging het Huub uiteraard helemaal niet om. Ik vond 't gewoon mooi om te zien hoe Natasia begon over 'ik ben ook niet blank he' terwijl Brian zo blank is als 'n melkfles. Slaat totaal de plank mis.
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:22:00 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_46255525
Wat is dat water goor zeg, zegt ook weer genoeg over de 2 die erin zitten
― Mark Twain
pi_46255551
Brainless is gewoon echt een errug ventje ... Misschien moeten we hem maar preventief laten oppakken .... of hij gaat echt erop los rammen of hij kan opgepakt worden als loverboy.

En zijn taalgebruik kan gewoonweg niet door de beugel ..
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_46255554
Die amanda is zooooooooo fucking irritant
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:24:43 #135
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_46255573
hebben ze nog gen**kt gister? zag er zo gezellig uit ..
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_46255580
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:10 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Maar als hij ja had gezegd dan was het etentje toch ook naar Bart gegaan ???? Ik ben echt de kluts kwijt
Ja, dat is dus wat zo dom is, wat Huub later pas inzag. Hij wilde gewoon het punt maken dat duidelijk was hoe Brian in elkaar steekt, en hij was daar zo mee bezig, dat hij te laat zag dat de tijd op was en dus was het valentijnsdiner weg. Hij had al geregeld dat hij 300 punten van Syl kreeg om Nena uit te nodigen voor een dinertje met Valentijn en kon het dus snel herstellen door te zeggen dat hij al geregeld had dat Lesley kon komen eten met Bart.

Dus domme actie goed opgelost.
pi_46255584
Hebben Natasia en Amanda nog steeds ruzie of zijn ze al weer vriendjes.
pi_46255601
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:19 schreef itsme het volgende:
Even off topic. Fok is zo kut nu

De meeste kennen deze video misschien al, maar wil het toch even delen.

http://www.youtube.com/watch?v=Op57DmvPTi0

Hilarisch vooral dat jochie in de rode shirt.
Oh my god Ik ben zó blij dat je dat toch even hebt gedeeld!
pi_46255607
Ilona noemde het ook al met haar 24 uur aanvragen dat het wel duidelijk was wie de redactie wel of niet belangrijk vond. Stel fuckers bij elkaar als je het mij vraagt.
Go hard or go home
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:28:40 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_46255630
Stream 3 staat ook maar zo op bewoners gericht. Goh, hoe is het mogelijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_46255632
Een van de verschillen tussen Huub en Brian is dat Huub in het spel gebruik maakt van van de mensen die in het huis zitten of zaten, terwijl Brian de naasten en familieleden van Huub gebruikt. Dat vind ik echt geen 'spelletje' meer. Ik betwijfel of ik mij zo had ik kunnen houden na die denigrerende opmerkingen van Brian over Hedda (vooral vanmorgen).
Huub heeft zich één keer vergallopeerd in het heetst van de strijd door de moeder van Nathanael erbij te betrekken. Dat was zeker niet netjes. Brian doet de laatste dagen niets anders dan provocerende opmerkingen te maken over de naasten van Huub, die dus niets met DGK te maken hebben. Ik vind dat echt laag.
Ja, natuurlijk hebben Huub en Nena hem samen jaloers gemaakt, maar dat zijn wel twee mensen die in het spel zaten. Dat vind ik sowieso al heel anders liggen.
Nee, Huub heeft zijn streken, maar het is niet zo'n vuile rat als Brian, die alleen maar 'onder de gordel' opereert.
Wat mij betreft staan deze opmerkingen van Brian gelijk aan het toestaan van fysiek geweld, want er is geen weldenkend mens die niet ziet dat dergelijke opmerkingen vroeg of laat tot een flinke linkse hoek gaan leiden. Huub is ook maar gewoon een mens.
En Amanda...die kan je eigenlijk niks kwalijk nemen. Die lijkt niet zo snugger, die weet gewoon niet beter...

Zo...dat lucht op
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:31:06 #142
111260 Charmian
a little joy
pi_46255654
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:25 schreef itsme het volgende:
Hebben Natasia en Amanda nog steeds ruzie of zijn ze al weer vriendjes.
Het laatste wat ik gehoord had dat zdngmw zich buitengesloten voelde door brainless en dat ze dat niet leuk vond aiaiai...
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_46255656
Echt belachelijk dat DGK-redactie zich zo laat kennen.
Ok tv maken is een, maar toch nog alles willen scripten en het ook zo overduidelijk uitvoeren maakt het dus gelijk weer ongeloofwaardig.

Ik vind echt dat als wij een mogelijkheid kunnen verzinnen om het goede groepje te kunnen steunen wij dit dus ook gewoon moeten doen.

MSN maar ... DGK-redactie mag niet meelezen.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  † In Memoriam † dinsdag 13 februari 2007 @ 12:31:24 #144
135305 beequeen
Lost.
pi_46255658
Wat een enorme verwennerij vandaag, DRIE streams op Braaaaaaaaajen en Snollie. DGK-Redactie bedankt.
― Mark Twain
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:32:20 #145
135273 tukkera
`T geet erbie...`
pi_46255673
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Huub is een hoerenloper...Hedda laat zich hoeren.
Brian is goed bezig, en zegt dat hij Hedda wil laten komen om d'r ff uit te wonen. Met andere woorden, Brian zegt dat Hedda een hoer is. Nathanael zei het al een tijdje...en Brian neemt gewoon z'n stokje over.

Brian is lekker huub aan het voeren, tijd zal leren hoe lang het duurd tot kleine Huubje weer in brand vliegt.
Lekker hoor,wie vloog er toen in brand en trapte in zijn eigen val,dacht toch niet dat Huub dat was!
Denk dat Huub er op een bepaald moment wel weer eens een moeder bij kan halen van onze Antilliaanse vriend,kijken wie er dan in brand vliegt
ie kent mie nie,maar ik oe wa.....
pi_46255686
Kunnen de streams alsjeblieft op andere bewoners???? Kan Brian en Amanda niet meer aanhoren!
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46255688
Zou mooi zijn dat de streams weer even overgingen naar andere bewoners.
Goedemorgen :W
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:34:03 #148
144250 doesss
Show me the money
pi_46255704
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Ja, dat is dus wat zo dom is, wat Huub later pas inzag. Hij wilde gewoon het punt maken dat duidelijk was hoe Brian in elkaar steekt, en hij was daar zo mee bezig, dat hij te laat zag dat de tijd op was en dus was het valentijnsdiner weg. Hij had al geregeld dat hij 300 punten van Syl kreeg om Nena uit te nodigen voor een dinertje met Valentijn en kon het dus snel herstellen door te zeggen dat hij al geregeld had dat Lesley kon komen eten met Bart.

Nee hoor.
Hij wilde gewoon aan brainless laten zien dat als hij zit te fucken dat Hubert dan de stemming gewoon blokkeert.
Bovendien wilde hij Bartje testen of hij zijn actie accepteerde of boos werd en weer naar het debielenkamp zou trekken.
En het is maar de vraag of nena wilde komen en zo houdt hij de mythe van nena en hem in ieder geval overeind.
En last but not least, niemand begreep de actie en dus zit huubje weer in het hoofd van de anderen.
The streets will flood with the blood of the none believers!
Life is just a ride!
  dinsdag 13 februari 2007 @ 12:35:44 #149
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_46255720
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:25 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Huub had meteen al als plan om het Valentijnsdiner 'to waste' te laten gaan om daarmee een punt te maken tegen Brainless. Dat had hij in gedachten toen hij aan Syl vroeg of hij punten kon lenen.
Hoe hij dat zag is mij en alle anderen onduidelijk, en volgens mij snapt hijzelf, nu hij wat afgekoeld is, ook niet meer zo goed wat hem bezielde.
Het mag duidelijk zijn dat Brainless' Hedda-tactiek toch wel zijn effect heeft gesorteerd, want Huub liet zich er wel degelijk door raken.
Huub moet echt heel snel gaan leren zijn emoties buiten discussies te houden, want dat gaat hem straks, mét alcohol echt de kop kosten. Op het moment is hij gewoon niet 'cool' genoeg om het spel te spelen zoals hij het eigenlijk wil spelen, ziet door emoties het totale plaatje vaak niet.
Wat dat betreft ligt Bart als speler een flink stuk voor op Huub.

Wat Huub ook nog wel eens kan opbreken is dat hij gewoon niet met echt domme mensen kan omgaan. Het was gisteren duidelijk dat Amanda gewoon niet begreep wat Huub bedoelde, een term als 'ik breek een lans voor je' werd door haar als iets heel negatiefs opgevat.
Het was zwak van Huub dat hij dat niet doorhad, en niet kon terugschakelen naar Jip en Janneke-taal.

Huub is veruit degene met het hoogste IQ in het huis, maar qua EQ is ie hooguit een middenmotertje. Hij zal daarin snel moeten gaan bijleren.
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_46255723
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 12:26 schreef Taurus het volgende:

[..]

Oh my god Ik ben zó blij dat je dat toch even hebt gedeeld!
YES!
Ik vind die video zo leuk. Vooral het moment dat hij aan het touw slingert en het hoofd van zijn broertje.
Ben blij dat ik iemand er op attent heb kunnen maken.
Die jongen danst zo leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')