Geen kans op! Daarom is het zo mooi dat er weer 4 streams zijn. Kun je bijna altijd bij Natasia wegzappen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:06 schreef Dogga het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Luister naar Bavania
IS TE GRAPPIG VOOR WOORDEN
Wat er precies aan de hand is weten we niet, maar we weten wel dat "achter" teleurgesteld was in zowel Sylvia als Bart. En dat is geen vaag internet gerucht, maar dat is al uitgesproken door de bewoners zelf, waaronder Huub (en kan me niet voorstellen dat ze dat gezegd hebben om ons, de streamers, op het verkeerde been te zetten).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
Nog een keertje dan:
Er is met syl meer aan de hand, ze heeft een probleem met achter, dat kwam naar boven tijdens het punten lenen, of was het net na de stemming. in de deur opening zei ze dat ze genaaid is, maar er nu niet over kan/mag praten en het ging over achter....... jij weet waar ik het over heb, zegt ze nog tegen huub. Ik weet het helaas niet, wie wel?
ik denk dat er 2 dingen spelenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:00 schreef PokerJoker het volgende:
Nog een keertje dan:
Er is met syl meer aan de hand, ze heeft een probleem met achter, dat kwam naar boven tijdens het punten lenen, of was het net na de stemming. in de deur opening zei ze dat ze genaaid is, maar er nu niet over kan/mag praten en het ging over achter....... jij weet waar ik het over heb, zegt ze nog tegen huub. Ik weet het helaas niet, wie wel?
Sandy was lesbisch. Dus ook niet normaalquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:08 schreef Mika25 het volgende:
Ik zie het meer als BB3, daarin had je 15 debielen in het huis en de enige normale was Sandy, die het programma (tot tevredenheid van de kijker) uiteindelijk won...
anthrax brief?quote:
Misschien een iet wat lullig voor degene die de brief eerst moet checkenquote:
als je goed had opgelet dan had je het geweten dat het brian was die ermee begon ... nattenel hiermee gevoed heeft en nattenel het plan heeft uitgevoerd ! conclusie : nattenel uit het spel !!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 12:00 schreef T-lex het volgende:
Huub is een hoerenloper...Hedda laat zich hoeren.
Brian is goed bezig, en zegt dat hij Hedda wil laten komen om d'r ff uit te wonen. Met andere woorden, Brian zegt dat Hedda een hoer is. Nathanael zei het al een tijdje...en Brian neemt gewoon z'n stokje over.
Brian is lekker huub aan het voeren, tijd zal leren hoe lang het duurd tot kleine Huubje weer in brand vliegt.![]()
Ze kreeg geen brief maar las een Tarotkaart. Ik weet niet of ze daar overstuur van werd, maar dat was de druppel denk ik, ze zat niet goed in haar vel.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:10 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat er 2 dingen spelen
1. iemand achter die de schurft heeft aan Huub en Sylvia
2. iets in de privésfeer (ze kreeg toch een brief vanmorgen, en moest daarna huilen? ik weet het niet precies). Misschien hetzelfde als waar ze een aantal weken geleden zo van van slag was (theorie examen gezakt, van paard gevallen)
(tel daarbij op dat Huub voor aardig wat stress zorgt...)
LOL... daar zit wat in. Nou, dan maar iets anders verzinnen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien een iet wat lullig voor degene die de brief eerst moet checken![]()
heeft iemand daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kreeg geen brief maar las een Tarotkaart. Ik weet niet of ze daar overstuur van werd, maar dat was de druppel denk ik, ze zat niet goed in haar vel.
ik heb onwijs medelijden met die jongen. Wat een kutbaan zeg,quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Respect voor Chris.![]()
Dat hij Natasia aan kan horen..
Welke Jeroen? Toch niet dé Jeroen?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:15 schreef itsme het volgende:
zo doet Fok het weer?
Hoe komen jullie er op dat die jeroen de nieuwe bewoner gaat worden?
Zou wel leuk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |