Niet met CSS alleen. Daar heb je (flink) wat javascript voor nodig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Chandler het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om een frameset te vervangen door divs inclusief de mogelijkheid om een cell breder of minderbreed te maken? bv?
Met Javascript ja (DOM bewerken = gedrag = Javascript)quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Chandler het volgende:
Vraagje, is het mogelijk om een frameset te vervangen door divs inclusief de mogelijkheid om een cell breder of minderbreed te maken? bv?
1 2 3 4 5 6 7 | A:visited {font-family: verdana, Helvetica, sans-serif;font-size: 11px;color:#cccccc;text-decoration:none;font-weight: bold;} A:hover {font-family: verdana, Helvetica, sans-serif;font-size: 11px;color:#ffffff;text-decoration:none;font-weight: bold;} A:active {font-family: verdana, Helvetica, sans-serif;font-size: 11px;color:#ffffff;text-decoration:none;font-weight: bold;} |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | a:link {color:#cccccc;} a:visited {color:#cccccc;} a:hover {color:#ffffff;} a:active {color:#ffffff;} |
dank voor de opschoning, maar hij werkt nog steeds niet bij mij :/ Hover gaat wel goed, maar na klikken blijft ie niet wit...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:33 schreef super-muffin het volgende:
probeer het eens met kleine letters. Dit werkt wel in FF (net getest)
En het kan sowiezo een stuk netter.
[ code verwijderd ]
Ik vind het trouwens best ranzig gecode, zo alles op 1 regel.
Je moet niet uitgaan van het gedrag dat Internet Explorer vertoont, dat is niet-standaard. :active voor links geldt zolang je de muis erop ingedrukt houdt en hoort niet langer toegepast te worden als je de muis weer loslaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:38 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
dank voor de opschoning, maar hij werkt nog steeds niet bij mij :/ Hover gaat wel goed, maar na klikken blijft ie niet wit...
Volgens W3C is dat een mogelijkheid waarop een client om kan gaan met a:active. De implementatie van IE is net zo geldig. Neemt niet weg dat dit browsergedrag is, en niet verder te beinvloeden met CSS.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:01 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Je moet niet uitgaan van het gedrag dat Internet Explorer vertoont, dat is niet-standaard. :active voor links geldt zolang je de muis erop ingedrukt houdt en hoort niet langer toegepast te worden als je de muis weer loslaat.
Dat ben ik niet met je eens. W3C schrijft voor:quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:09 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Volgens W3C is dat een mogelijkheid waarop een client om kan gaan met a:active. De implementatie van IE is net zo geldig. Neemt niet weg dat dit browsergedrag is, en niet verder te beinvloeden met CSS.
Nadat een gebruiker op een link geklikt heeft, of er een deel van heeft geselecteerd, valt niet meer te rijmen met de bewoording "is being activated".quote:The :active pseudo-class applies while an element is being activated by the user.
Of je gebruikt http://www.xs4all.nl/~peterned/csshover.htmlquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Internet Eplorer 6 vertoont veel rare fratsen met :hover en :focus, IE7 gelukkig al wat minder. Misschien toch beter om er een Javascriptje achter te hangen wat reageert op een onclick/onkeyup attribuut.
1 |
Voor zover ik weer is het stylen van een <area> niet mogelijk. Het is immers geen normaal block HTML element, en is enkel bedoeld om een klikbaar gebied van je <map> aan te duiden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:34 schreef Chandler het volgende:
Klein vraagje; ik krijg in mijn MAP (image map) de cursor niet veranderd van de area's
[ code verwijderd ]
bv, of een van de vele anderen niet
1 2 3 4 5 6 | position: absolute; clear: both; right: 0; bottom: 0; } |
1 2 3 4 | body {min-height: 100%; position: relative; margin: 0; padding: 0} div#content {padding: 8px 8px 150px 8px} div#logo {position: absolute; bottom: 0; width: 100%; height: 150px} |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |