Zorg anders dat we de board 'up' houden en de streams en andere gegevens wegzetten bij anderen.
Denk dat de discussies het belangrijkst zijn....
[Dit bericht is gewijzigd door Arjen (Datum 23 September 1999).]
FOK! (BB dus op het moment) :
9517 unieke bezoekers.
27887 totaal bekeken pagina's
FOK!forum :
2707 Unieke bezoekers
27485 totaal bekeken pagina's
totaal zijn er dus 55372 pagina's neergehaald gisteren.
nemen we aan dat een gemiddelde html pagina 10kb is, dan zitten we op 10*55000=550Mb
Het fok logo op fokzine.net = 25kb. Die is ruim 9000x neergeladen. 9000 * 25 =225Mb
het fokbb logo idem
dan zitten we al op 1Gb traffic.
Daar komt bij de banner op BB x 5000 (stond er niet de hele dag) = 14k * 5000 = 90Mb
en verder de gfx voor deze site die, afhankelijk van of de page ook de gfx cached OF 2707x OF 27485x zijn binnengehaald (ik hoop het eerste).
Dan gaan we toch zeker richting de 2Gb traffic, ZONDER de streams.
O ja, voor de duidelijkheid, ik mag 400Mb hebben, maar daar kom ik nu alleen met het forum al DIK overheen. (niets van aantrekken trouwens, da's MIJN probleem, dus laat je niet wegjagen !! )
Zodra de sponsor zijn ok geeft (webads) is het allemaal minder erg, maar hoe goed onze bedoelingen ook zijn en hoe groot FOK! ook gaat worden (want dat gaat 't, qua inhoud dan althans), we zijn en blijven een groep jongelui die dit voor de lol doen en we hebben echt geen groot geld achter ons zitten. (als iemand met groot geld dit leest... *hint hint*)
Maar ik ben blij dat dit forum een hoop nieuwe mensen heeft gekregen en ik hoop dat iedereen het hier naar z'n zin heeft en niet meteen weer vertrekt als de lol van BB eraf is. We hebben rubrieken voldoende waarin we over van alles en nog wat kunnen ouwehoeren tot we een ons wegen.
Ik hoop dat er nog meer nieuwe bezoekers bijkomen, want het kan er alleen maar gezelliger op worden..
Damn, dat klinkt bijna als smeken.. Sorry, ik heb niks gezegd...
Tell me please! (ook effe smeken )
enne, die banner ging niet over 20 mb gratis webspace maar over PC's en randapparatuur... Wisselt neem ik aan per keer..
* jochem wil ook 2,50 per click verdienen!!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |