abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 september 1999 @ 21:55:00 #1
92 Frodos
Niks, noppes, nada
pi_189617
Nu heb ik eindelijk een tijdje op alle stromen goed beeld, zie ik niets anders dan de tuin. Afgewisseld met beelden van de maan. (hij is trouwens wel vol)

Zou er binnen iets gebeuren wat we niet mogen zien?

Zijn er vandaag trouwens nog onthullende dingen gebeurd, want in de uitzending zie je niet alles.

Het bekladden van de muren bijvoorbeeld is niet in beeld geweest. Ook niet het verzoek van Bianca om sigaretten post en drank.

Groeten,
Jan

P.S. een leuke site is dit al zonder dat het al af is.

woensdag 22 september 1999 @ 22:04:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189618
>Zou er binnen iets gebeuren wat we niet mogen zien?

Ik weet het niet hoor.. Ik zit nogal met wat apparatuur voor me neus, en ik hoor toch echt duidelijk dat een paar mensen aan het praten zijn (heeeeeele diepe stemmen, onhoorbaar verder). Ze hebben het dus ergens over, maar wat????? Zou meneer de Mol ook nu internet-beelden gaat censureren???

>Zijn er vandaag trouwens nog onthullende dingen gebeurd, want in de uitzending zie je niet alles.

>Het bekladden van de muren bijvoorbeeld is niet in beeld geweest. Ook niet het verzoek van Bianca om sigaretten post en drank.

Veronica loopt een dag achter ofzow.. ze halen heel veel dingen aan van een paar dagen geleden die ze met beelden van nu ondersteunen..

Als je dus echt BB wilt volgen, dan heeft het geen zin om tv te kijken... (op dit moment internet ook niet.. )

owja.. even kijken of me nieuwe foootooo werkt ;-))

Sabine rulez...

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  woensdag 22 september 1999 @ 22:09:00 #3
81 JayTaph
pi_189619
nog een posting dan maar om te kijken of ie werkt...

NIET LEZEN HOOR! maar ga verder naar barteljorisstraat

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_189620
Denk je niet dat deze beelden van de tuin en het raam (waar ik nu bijna de hele avond al naar zit te kijken) een direct gevolg is van deze site? Ik bedoel, via deze site komen er van allerlei berichten naar buiten die Veronica liever binnenshuis laat. Door deze beelden met niets kunnen ze dus voorkomen dat er nog meer negatieve publiciteit komt voor BB.
It's Hard To Be Humble When You're Great...
pi_189621
Ga ik dan ook langs start? Dan ontvang ik 20.000 gld
  Admin woensdag 22 september 1999 @ 23:43:00 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189622
Het zou kunnen. Het is iets dat vanmiddag al door een journalist van de Volkskrant werd aangekaart. Of ik daar niet bang voor was.
Het zou wel heel erg lame zijn als ze dat om die reden zouden doen.
Maar het zuigt inderdaad.

Anyway, de bb onthullingen site moet misschien toch verdwijnen want met het aantal bezoekers dat ik nu heb ga ik GIGANTISCH overm'n datalimiet heen.. Dus als dat niet terug gaat lopen moet ie down, tenzij iemand een dedicated server gratis ter beschikking wil stellen ofzo.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_189623
er is een heel simpel antwoord op je probleem met dataverkeer: gewoon een account aanmaken op zo'n gratis server (ik zit zelf bij angelfire) en daar gooi je wat neer. per account krijg je 5 tot 20 mb ofzo (ben er ook al 1 tegen gekomen met 25 mb, maar weet niet meer wie het was). voor zover ik weet geeft Xoom zelfs ongelimiteerde ruimte. dus zou 1 account openen bij xoom genoeg moeten zijn ) xoom zal dan wel ineens een gigantische hoeveelheid meer dataverkeer krijgen, maar da's jouw probleem niet
als je wat op mijn angelfire accountje kwijt wilt, moet je het ff zeggen.
Angel:"No weapons, no friends, no hope. Take all that away, and what's left?"
Buffy:"Me."

pi_189624
quote:
op 09-22-1999 om 11:20 PM schreef Cougar het volgende:
Denk je niet dat deze beelden van de tuin en het raam (waar ik nu bijna de hele avond al naar zit te kijken) een direct gevolg is van deze site? Ik bedoel, via deze site komen er van allerlei berichten naar buiten die Veronica liever binnenshuis laat. Door deze beelden met niets kunnen ze dus voorkomen dat er nog meer negatieve publiciteit komt voor BB.

Precies wat ik ook al gedacht heb....
Ze zullen, ook bij Veronica, toch niet doof, dom en blind zijn ?

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

donderdag 23 september 1999 @ 09:17:00 #9
36 Andy
Dat Kan Harder
pi_189625
ggg,

Na geboorte komt nageboorte
en Na Unreal kwam Na Pali

Kaboem!

pi_189626
Het lijkt me duidelijk wat er aan de hand is. Dit is gewoon een actie om iedereen te sarren die die streams in de gaten hield voor dingen die Veronica nooit uit zal zenden. Een soort protest dus.

Of ze moeten in de regiekamer in slaap gevallen zijn ofzo. Maar volgens mij proberen ze gewoon nog meer van dit soort schandalen te voorkomen door maar de maan te gaan filmen in plaatst van de late-night discussies in de slaapkamers.

ZWAK is het wel. en triest. enzo...

donderdag 23 september 1999 @ 10:53:00 #11
81 JayTaph
pi_189627
24 uur per dag in de gaten houden... My ass..

op deze manier wordt alles lekker gecensureerd en niemand kent de hele verhalen.. Veronica laat alles maar half zien en alles wordt ontzettend opgefokt (bijvoorbeeld door alleen maar beelden te laten zien van Sabine en Bart die bij elkaar zitten, en Martin die remi alleen staat).

Als we het woord van veronica moeten gaan geloven ipv de streams, dan houd voor mij BB al na een week al op.. (shit, geen 250.000 voor mij)

donderdag 23 september 1999 @ 11:10:00 #12
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189628
Ach, het scheelt 's nachts weer personeel en er gebeurt toch geen fok
  donderdag 23 september 1999 @ 11:27:00 #13
81 JayTaph
pi_189629
Jippie Ja Jee...

Weer beeld uit het huis...het is niet veel, maar toch.. weer beter dan niks..

Admin donderdag 23 september 1999 @ 12:27:00 #14
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189630
Acidburn: Dat heb ik al geprobeerd. Ik had er op een gegeven moment 6 aangemaakt, maar binnen 2 uur waren die weer pleitos.
pi_189631
Dus er zijn hiero mensen die beeld krijgen
op die maffe site...

Ik zit hiero uren te wachten op een connectie
met een van die webcams...

very strange...

pi_189632
Wordt er ook niet weizer van...
Isj dat sjo?
  Admin donderdag 23 september 1999 @ 15:07:00 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_189633
Momenteel heb ik 'zo-nu-en-dan' verbinding.
Als ik al verbinding heb gaat 't echt tering traag allemaal en ik heb vandaag nog geen verbinding gehad die het langer dan 5 minuten volhield.
De servers daar zijn gewoon zwaar overbelast. Niks aan te doen ben ik bang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')