Ah.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef DiDijo het volgende:
amanDEL is een vies hoer die denk dat ze het is....maar ze kan echt niet aan nena tippe
en bria,,,pppffff die loopt zijn pik achterna
Met Huub wordt ze toch ook steeds closer? Het zal mij benieuwen wie als eerste de heilige tempel mag betreden.quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Brian worden steeds closer.
[afbeelding]
Heyyee we hebben een "Patrick" in ons midden....quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:36 schreef patrick37 het volgende:
Wat een vies smerig wijf!!
Bah bah,ze heeft zelf gezien wat een viespeuk die brainless is en nu ligt zij in zijn armen.
Ze is gewoon jaloers op Nena en denkt zo beter te zijn.
Ik vind haar overigens spuuglelijk,geef mij Nena maar
ai ai aiquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:36 schreef DiDijo het volgende:
en brian,,,pppffff die loopt zijn pik achterna
ze doet me denken aan iemand van team amerikaquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Brian worden steeds closer.
[afbeelding]
Ze lijkt meer op een officemanager van 40quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Amanda er helemaal niet uitzien als iemand van 19
Gna gna gna...quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze lijkt meer op een officemanager van 40
[afbeelding]
Ik ook niet. Bah. Ik mis Nena.quote:Op donderdag 15 februari 2007 20:22 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Amanda er helemaal niet uitzien als iemand van 19
Paar dagen geleden nog janken en nu je eigen vol laten blaffen door die idiootquote:Op vrijdag 16 februari 2007 08:53 schreef tuinfluiter het volgende:
Amanda: Rogier en ik hebben een break,
misschien woon ik hier wel heel lang,
dus de break is nu wel beter.
.
Vanaf 2 minuut 29...quote:Op donderdag 15 februari 2007 21:04 schreef Arcee het volgende:
natasia en amanda ruzie over valentine 12 feb
Deze was nog niet gepost hier?
"Donder de fuck op"
Dat filmpje....Welke kant moet ik kiezen?.....soms denk ik, iemand kan niet nog dommer zijn.......quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:22 schreef Suikeroom het volgende:
het schitterende weblog van Amanda.. iedereen moet er ff een kijkje nemen dan staat ie hoog in die list en ziet Brian 'm ook
http://dommeamanda.web-log.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |