gelukkig kun jij visstick wel goed spellenquote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda heeft het IQ van een visstik
Of wat dan ook.quote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
Nena had zoveel meer Stijl.
idd, ofzoquote:Op maandag 12 februari 2007 15:59 schreef One_conundrum het volgende:
Nena had zoveel meer Stijl.
We missen je Nena
Een watquote:Op maandag 12 februari 2007 16:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Amanda heeft het IQ van een visstik
Ik denk niet dat die twee nog vriendjes zijn.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Dronken stoeien met de hubby van d'r beste vriendinnetje...
http://www.youtube.com/watch?v=_JXl7xEtzo8
![]()
Wat lacht ze vreselijk btw..en die silliconen had ze ook niet moeten doen..
![]()
Flikker op met je principes. Tussen bont en nep-bont heerst gewoon een wereld van verschil, de kenner weet dat gelijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:07 schreef noucky het volgende:
Wie weet 100% zeker of Amanda echt bont draagt op haar jasje.
Zo ja dan lijkt het mij zinvol een actie te gaan starten in samenwerking met www.bontvoordieren.nl
Die trut wil er exclusief bijlopen maar echt bont dragen is tegen mijn principes.
Ik ken die hele fucking feeks van een Amanda niet, maar wat is er mis met bont? Jij projecteert menselijk gedrag op dat van dieren, dat is al de eerste fout die je maakt. Bont is echt prima. Net zo goed als dat ik graag hondenvlees op de barbeque leg. Het heeft echt een heel autenthieke smaak.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:12 schreef noucky het volgende:
Sorry maar jou taalgebruik lijkt erg op die van Amanda
Ik houd van dieren, blijkbaar jij niet.
Zeehonden knuppelen vind jij dus een lekker gezicht en normaal ?quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ken die hele fucking feeks van een Amanda niet, maar wat is er mis met bont? Jij projecteert menselijk gedrag op dat van dieren, dat is al de eerste fout die je maakt. Bont is echt prima. Net zo goed als dat ik graag hondenvlees op de barbeque leg. Het heeft echt een heel autenthieke smaak.
Kutbeesten zijn het, oehoeh oehoeh. Die beesten hebben echt volstrekt geen nut, de knuppel is het best. Dan ben ik van ze af, en dan kunnen de zeehonden hun nut waar maken in de vorm van een jas.quote:Op donderdag 15 februari 2007 04:20 schreef noucky het volgende:
Zeehonden knuppelen vind jij dus een lekker gezicht en normaal ?
Waarom zou een mens er niet gewoon mooi uit mogen zien? Ik bepaal zelf wel op ik een mooie muts van zeehondenbont koop.quote:Vlees van dieren en hiervoor ook worden gefokt voor consumptie is totaal wat anders als dieren knuppelen voor schoonheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |