Dan ken jij de doos van Sara nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:50 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Maar wie weet als Sara in de keuken staat, dat er een nog mooiere doos in de keuken staat
quote:
Geweldig.. ik zag hem pas toen ik jouw post las... Eerder al 2 keer weer omhoog gescrold om die doos te vindenquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:14 schreef Kleintje het volgende:gevonden. Ik dacht dat het een gordijn was...
Zelf ingeruimd, man wat een werkquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij laat de helft van de mensen die hier posten het verbouwen van de vaatwasser etc. gewoon doen
![]()
Daar kan nog meer bij hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelf ingeruimd, man wat een werk![]()
[afbeelding]
Hou je er wel rekening mee dat als je zover bent om hem aan te zetten er ooit eens een tijd komt dat je hem weer uit moet ruimen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij staat nog niet aan.
Dat kon ik niet aan.
*nog moe is*
Jammer dat de verbouwing stopt maar familie gaat voor hè.. sterkte ermee..quote:Op zondag 4 maart 2007 17:39 schreef sararaats het volgende:
sorry, voorlopig wordt er niet meer verbouwd
wegens familiale omstandigheden
Ja, inderdaadquote:Op zondag 4 maart 2007 17:41 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Jammer dat de verbouwing stopt maar familie gaat voor hè.. sterkte ermee..
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:05 schreef sararaats het volgende:
nu liggen de verbouwingen helemaal stil
m'n grootmoeder is vanmorgen overleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |