In de bergruimte. En daarmee basta.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Waar in Godsnaam laat je 1 meter twix
Ik dacht in de maagquote:
Tax-Free shops op het vliegveld?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
Maar serieus, waar koop je zo'n reuzen Twix![]()
![]()
Dus mensen met een goede wil moeten het maar ontgelden?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Nosh het volgende:
Tax-Free shops op het vliegveld?
Die hebben ook van die Toblerone-brokken waarmee je mensen met een beetje goede wil een schedelfractuur kan slaan.
Ik heb hem ook gevondenquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:40 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen dit topic beter 'zoek de Twix' noemen(en ja, ik moest ook zoeken...)
Makro? Sligro?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
![]()
Met de verkoop van de inhoud van de Twix doos natuurlijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Werewolf het volgende:
Hoe financier je deze verbouwing?
Heb je een bouwdepot?
ik ookquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik blijf dit volgen ja
ik heb die vorig jaar cadeau gehad voor m'n verjaardagquote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:22 schreef Bullebak het volgende:
![]()
Ja, gek eigenlijk. Een nagelschaartje mag je niet meenemen aan boord, maar zo'n dodelijk blok Toblerone wel.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Tax-Free shops op het vliegveld?
Die hebben ook van die Toblerone-brokken waarmee je mensen met een beetje goede wil een schedelfractuur kan slaan.
Ik heb hem nu pas ontdektquote:
Je hebt toch wel alle vergunningen aangevraagd hè?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:47 schreef sararaats het volgende:
vanaf maandag begin ik aan de woonkamer, dit gaat langer duren dan de keuken
ik moet rekening houden met de plaats van de verwarming dus ga niet zomaar kasten verplaatsen
er moet ook iets gebeuren met m'n gevaarlijke trap, wellicht ga ik een afscherming plaatsen
en na de woonkamer is de slaapkamer aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |