abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54051238
Shut Up And Sing is een geweldige docu! Was vorige maand in Londen en zag daar in The Cinema Store een hele gave poster:

Heb 'm meteen meegenomen.
Moet nog een lijst vinden waar 'ie in kan, maar ik ga 'm een mooi plekje geven.

Voor het winnen van de Grammy's was Sony Music van plan om de Chicks in Nederland te introduceren. Inclusief intensieve promo en concerten. Helaas is dat plan van tafel gegaan toen de Chicks sky high gingen na de Grammy-uitreiking. Toen moesten de dames alle zeilen bijzetten om alle interviews en optredens in Amerika te kunnen afwerken. Het buitenland was ineens niet meer zo belangrijk...

Tot nu toe zijn de dames in elke tour nog in Ierland en Engeland geweest. Dat zal bij een volgende plaat zeker niet anders zijn. We mogen hopen dat ze tegen die tijd wel weer eens zin hebben om een nieuwe markt te veroveren... Anders zullen we weer overgeslagen worden.
pi_54051456
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:07 schreef Michiel72 het volgende:
...
je plaatje doet het niet... bedoel je deze?

pi_54052800
Raar... Ik zie 'm namelijk wel...
Ik heb http://www.impawards.com/2006/posters/shut_up_and_sing_ver3.jpg gekocht. Een variatie op degene die jij post.
pi_54052935
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:42 schreef Michiel72 het volgende:
Raar... Ik zie 'm namelijk wel...
Ik heb http://www.impawards.com/2006/posters/shut_up_and_sing_ver3.jpg gekocht. Een variatie op degene die jij post.
komt omdat het bij jou in je cache zit denk ik...

ik zie alleen een klein zwart blokje met groene letters www.impawards.com
pi_57335424
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef snellejelle het volgende:
In mate zijn de Chicks best te doen. Je moet er geen uren naar luisteren maar 1 à 2 cd's zijn perfect te doen
Ik moet hier op terug komen. De chicks zijn geweldig. Zou ze best 'n live willen zien. Iemand enig idee of ze al plannen hebben voor een nieuw album?
pi_57335935
Ik denk niet dat ze dit jaar nog komen. Volgens hun website is Martie weer zwanger, kindje wordt geboren in de zomer, dus eerst ff moederen voordat er weer een plaat en tour aankomt....

* SevenWonders zet Top of the World Live maar meer op.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_57339748
Ik wil ze ook live zien... elk jaar naar de States in de hoop dat ze een tour hebben. Vorig jaar hebben ze een paar keer opgetreden voor de Eagles. Maar helaas. Martie is zwanger en dus zullen we even moeten wachten op nieuw materiaal!
Nothing takes the past away like the future!
pi_57341338
* DutchErrorist kijkt shut up and sing
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_57384161
quote:
Op woensdag 12 maart 2008 23:43 schreef DutchErrorist het volgende:
* DutchErrorist kijkt shut up and sing
En, hoe was het?
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:22:37 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65820441
Wow wat een mooie docu
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:39:25 #61
177242 Irien
Innit though
pi_65820835
Ook net Shut up and Sing gezien op Ned 2. Onder de indruk!! Ik kende ze nog niet echt, behalve van de rel. Vond het ontzettend stoer dat ze ook bij hun standpunt bleven, maar ik had er geen idee van dat ze het ook nog eens in hun muziek hadden verwerkt. Goeie muzikanten, mooie liedjes ook
Ik ga een cd kopen!
Between the click of the light and the start of the dream
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 00:50:19 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_65821089
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef Irien het volgende:
Ook net Shut up and Sing gezien op Ned 2. Onder de indruk!! Ik kende ze nog niet echt, behalve van de rel. Vond het ontzettend stoer dat ze ook bij hun standpunt bleven, maar ik had er geen idee van dat ze het ook nog eens in hun muziek hadden verwerkt. Goeie muzikanten, mooie liedjes ook
Ik ga een cd kopen!
Ik kende hun muziek ook niet, maar ben meteen verliefd

Luister nu naar Taking the long Way. wat een stem!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 7 februari 2009 @ 01:11:44 #63
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_65821529
Taking the long way is wel een van de meest bekende. En natuurlijk 'not ready to make nice' ..... Wel een goed nummer hoor.

Grappig dat sommigen ze nog niet kende, ze zijn vrij 'big' in de VS.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_65821602
Enkele jaren geleden liep ik een CD winkel binnen in Zwaagwesteinde (DJ's Toppers).

De eigenaar, die zo thuis zou passen in een aflevering van een slechte Amerikaanse wild-west serie, draaide het album "Fly" van "The Dixie Chicks".
Ik dacht nog dat hij "Chicks met Dicks" zei maar na een nummer half aangehoord te hebben vond ik het toch nog wel meevallen.

Een week later stond ik opnieuw bij hem in de zaak en kocht daar de CD...

Sindsdien ben ik behoorlijk fan

Hun versie van Landslide is overigens ook heerlijk

Met clip:
http://www.musiqlub.nl/?artist=487

Live:

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 07-02-2009 01:25:23 ]
pi_68717014
Dixie Chicks <3
pi_80440485
Ze touren weer, met de Eagles, voorlopig alleen in de VS en Canada...

June 8 * Toronto, ON Rogers Centre
June 10 East Rutherford, NJ New Meadowlands Stadium
June 12 Boston, MA Gillette Stadium
June 14 Philadelphia, PA Citizens Bank Ball Park
June 15 Washington, DC Nationals Park
June 19 Chicago, Il Soldier Field
June 22 * Winnipeg, MB Canad Inns Stadium
June 24 * St. Lous, MO Busch Stadium
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: