abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46228759
Ere wie ere toekomt, wie het laatst lacht lacht het best en ga zo maar door.
Je hebt in oa Amerika vrijheid van meningsuiting, totdat je kritiek hebt op de oorlog in Irak, zoals 1 van de zangeressen van de Dixie Chicks dat had in een concert in Engeland en dan ben je ineens fout een niet Amerikaan een verrader en dan komen de erg trieste mensen in beeld die cd's gaan verbranden, je weet wel, net als Hitler ooit foute boeken liet verbranden, zo waren deze "Amerikanen"/"Mensen" bezig om een haat campagne te starten tegen iemand die alleen maar het recht van meningsuiting gebruikte.
Ja je mag tegen de Dixie Chicks zijn als hun tegen de oorlog in Irak zijn, maar dan wel op een normale manier, op een menselijk manier.

Vannacht was er een vorm van gerechtigheid en kregen de Dixie Chicks de 1e Grammy na de andere Grammy en dat vind ik geweldig.
Ze kregen oa de volgende Grammy's:

Record Of The Year
(Award to the Artist and to the Producer(s), Recording Engineer(s) and/or Mixer(s), if other than the artist.) ,Not Ready To Make Nice.

Album Of The Year
(Award to the Artist(s) and to the Album Producer(s), Recording Engineer(s)/Mixer(s) & Mastering Engineer(s), if other than the artist.), Taking The Long Way, Dixie Chicks.

Song Of The Year
(A Songwriter(s) Award. A song is eligible if it was first released or if it first achieved prominence during the Eligibility Year. (Artist names appear in parenthesis.) Singles or Tracks only.), Not Ready To Make Nice.

Best Country Performance By A Duo Or Group With Vocal
(For established duos or groups with vocals. Singles or Tracks only.), Not Ready To Make Nice, Dixie Chicks.

Best Country Album
(Vocal or Instrumental.), Taking The Long Way, Dixie Chicks.

5 hele mooie Grammy's die ze dubbel en dwars verdiend hebben, vind ik dan.
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_46228782
Tof. Het is zeker aardige muziek.
pi_46229052
Ja, maar daar houdt het ook wel op. Volgens mij hebben ze eerder al die Grammy's gekregen vanwege het statement dat ze maken ipv de muziek...
pi_46229160
Goede band, maar niet goed genoeg voor 5 grammy's is mijn persoonlijke mening.
pi_46229362
Je kan met bv muziek,films,gedichten enz enz iets over brengen en daar is in mijn ogen niks mis mee, bij de Dixie Chicks zitten ook genoeg liedjes over verloren liefdes en meer typische country liedjes bij, luister of kijk liever naar dat soort "boodschappen/statements" dan 2 uur lang naar een slaapverwekende 2e kamer vergadering.
I love Fok!...............................for me to poop on!
pi_46229501
Goodbye Earl
Single ply roofing, pay less, worthless.
  maandag 12 februari 2007 @ 09:20:34 #7
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_46229827
Eindelijk gerechtigheid!
Taking The Long Way is echt een goede plaat en de kortzichtige boycot vanuit de zuidelijkerlijke staten wordt nu eindelijk genegeerd.

Gefeliciteerd!
pi_46230115
Yay de Dixie Chicks zijn cool

En taking the long way home is ook ontzettend goed
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 12 februari 2007 @ 11:20:21 #9
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_46231945
Ik vind er geen reet aan, maar heb wel respect voor hun kritiek op de oorlog in Irak.
pi_46232866
EINDELIJK! DE CHICKS HEBBEN REVANCHE GENOMEN!

Op naar de Oscar voor beste documentaire voor Shut Up & Sing!
Nothing takes the past away like the future!
pi_46247217
quote:
Op maandag 12 februari 2007 11:20 schreef JelleS het volgende:
Ik vind er geen reet aan, maar heb wel respect voor hun kritiek op de oorlog in Irak.
Mee eens. Ik vind het de typisch gladde country, die net niet genoeg scherpe randjes heeft om de ouderen af te schrikken en niet oubollig genoeg is om geen jongeren te trekken.

Er wordt in de VS veel betere country gemaakt, wat mij betreft.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46247992
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Mee eens. Ik vind het de typisch gladde country, die net niet genoeg scherpe randjes heeft om de ouderen af te schrikken en niet oubollig genoeg is om geen jongeren te trekken.

Er wordt in de VS veel betere country gemaakt, wat mij betreft.
zoals wat kenny chesney? Sorry
pi_46248073
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

zoals wat kenny chesney? Sorry
Nou, meer in de categorie alt.country.

Zie ook de topics die daar over lopen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46248315
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:28 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, meer in de categorie alt.country.

Zie ook de topics die daar over lopen.
*zoekt
pi_46248486
Josh Gracin, Josh Turner, Montgomery Gentry, Kenny Chesney, Lonestar , Carrie Underwood, John Michael Montgomery, Dixie Chicks!
pi_46248569
En natuurlijk Johnny Cash! Praise the country-lord!
  maandag 12 februari 2007 @ 19:48:24 #17
22679 Markjuh
lekkerder met saus
pi_46249080
Ik vind er weinig aan moet ik zeggen. Het is ook niet helemaal mijn type muziek. M'n vriendin vindt het geweldig en blért alle nummers mee als ze in de auto zit. 5 grammy's voor de Dixie Chicks vind ik persoonlijk wel een beetje overrated want zo bijzonder zijn ze niet.
tetten?
pi_46249203
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:48 schreef Markjuh het volgende:
Ik vind er weinig aan moet ik zeggen. Het is ook niet helemaal mijn type muziek. M'n vriendin vindt het geweldig en blért alle nummers mee als ze in de auto zit. 5 grammy's voor de Dixie Chicks vind ik persoonlijk wel een beetje overrated want zo bijzonder zijn ze niet.
Mond spoelen en luister naar je vriendin!
pi_46249340
In mate zijn de Chicks best te doen. Je moet er geen uren naar luisteren maar 1 ŕ 2 cd's zijn perfect te doen
pi_46249405
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:36 schreef Hapertje het volgende:
Josh Gracin, Josh Turner, Montgomery Gentry, Kenny Chesney, Lonestar , Carrie Underwood, John Michael Montgomery, Dixie Chicks!
Kenny Chesney, en Josh Turner zijn echt erg ik bedoel ik vind country geweldig maar dat is zo erg
pi_46249561
Would you go with me van Josh Turner is zo vrolijk. Geweldig!
pi_46249590
Maar net als met popmuziek heb ik bij country ook een brede smaak. Ik hou alleen niet van die echte old fashioned country!
pi_46251731
Zwaar overrated. Die 5 grammies zijn dan ook zeker 3 teveel. Maar ja, de jury zat blijkbaar vol met liberals.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_46251825
Waarom teveel? Had dat kl*tealbum van de Peppers moeten winnen ofzo?
pi_46251829
klinkt aardig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')