Dat is ook weer zo.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:43 schreef KansloosForEver het volgende:
Jack van Gelder is niet serieus te nemen
Heb je nou gewoon de OP niet gelezen of heb je er gewoon niks van begrepen?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:45 schreef Backdoorman het volgende:
platini is gewoon een gore kloothufter die NOOIT maar dan ook NOOIT had mogen juichen die avond.
Te eng voor woorden...dat ie maar een keer zwaargewond mag raken door bijv. wegschietend vuurwerk tijdens een of andere finale. En daarna gewoon doorspelen met juichende spelers en supporters!
Zoals iederéén van Juventus, Tong. Ook de fans die het wel echt hadden zien gebeuren.quote:Op maandag 12 februari 2007 00:06 schreef tong80 het volgende:
Platini scoorde uit een strafschop. Wist van de doden maar rende als een debiel juichend door het stadion.
Ik geef alleen de feiten weerquote:Op maandag 12 februari 2007 00:09 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zoals iederéén van Juventus, Tong. Ook de fans die het wel echt hadden zien gebeuren.
Als Platini niet gejuicht had, zou hij de enige zijn geweest van Juventus. Dan kun je hem dat nog steeds kwalijk nemen, maar zoals ik in mijn OP al stelde kon hij (noch de andere spelers van Juventus) echt besef hebben gehad van de werkelijke omvang van de ramp.
Verstand komt met de jaren!quote:Op maandag 12 februari 2007 00:57 schreef DarkShine het volgende:
En nu wel afgeven op Feyenoord en Italië
Dat is natuurlijk altijd terecht, wie je ook bentquote:Op maandag 12 februari 2007 00:57 schreef DarkShine het volgende:
En nu wel afgeven op Feyenoord en Italië
Nancy is z'n club, die treft uiteraard geen enkele blaamquote:Op maandag 12 februari 2007 12:17 schreef Chadi het volgende:
Feyenoord is net niet groot genoeg..dus een perfecte slachtoffer om als voorbeeld te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |