Het doet mij deugd te zien dat muziek als dat van Fleetwood Mac ook dergelijke gevoelens los maakt bij de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 11 februari 2007 22:38 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb de DVD "The Dance" van hun die ik echt helemaal geweldig vind. En dat op mijn leeftijd!
Landslide is in de uitvoering van de Dixie Chicks ook niet misquote:Op zondag 11 februari 2007 23:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Landslide![]()
Dreams![]()
Sara![]()
Drie keer Nicks
Het Fleetwood Mac van eind jaren '60(met Peter Green, Danny Kirwan en Jeremy Spencer), of die van vanaf halverwege jaren '70 (toen Buckingham en Nicks erbij kwamen en de eerder genoemde drie al weg waren)?quote:Op zondag 11 februari 2007 22:34 schreef zwambtenaar het volgende:
Fleetwood Mac heeft prachtige muziek gemaakt! Ik luister er graag naar. De bandjes van tegenwoordig halen niet meer het niveau van bands als Fleetwood Mac.
Praat hier over Fleetwood Mac.
Maakt dat uit? Dat is voor iedereen toch persoonlijk? Als je meer houdt van de 'oude' stijl, dan hou je daar meer van. Als je meer houdt van de 'nieuwe' stijl, ook prima toch?quote:Op zondag 11 februari 2007 23:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het Fleetwood Mac van eind jaren '60(met Peter Green, Danny Kirwan en Jeremy Spencer), of die van vanaf halverwege jaren '70 (toen Buckingham en Nicks erbij kwamen en de eerder genoemde drie al weg waren)?
Ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die een voorkeur hebben voor één van de beide stijlen. In beide stijlen zijn ze in elk geval baanbrekend geweest.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:32 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Dat is voor iedereen toch persoonlijk? Als je meer houdt van de 'oude' stijl, dan hou je daar meer van. Als je meer houdt van de 'nieuwe' stijl, ook prima toch?
Ja. De blues die ze met Peter Green maakten.quote:Op zondag 11 februari 2007 23:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die een voorkeur hebben voor één van de beide stijlen.
Die anderequote:Op zondag 11 februari 2007 23:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. De blues die ze met Peter Green maakten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |