abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2902844
Goed, wij willen begin juli met 5 vrienden afreizen richting zuid-europa. Het is de bedoeling dat we naar een beetje touristische plaats gaan met een gezellig uitgaansleven 's avonds/'s nachts, maar met ook overdag genoeg te doen. We wilden graag naar Spanje gaan, maar omdat we wat geld moeten bezuinigen (we moeten volgend jaar studeren enzo) lijkt Spanje ons wat te duur. Nou sprak Istrie ons ook wel aan, maar daar lijkt het zo'n uitgestorven zootje (is dit echt zo, of zijn die foto's gewoon slecht?). Oftewel, we werden wanhopig. Toen kwam Italie naar voren, maar dit schijnt helemaal duur te zijn, dus dat valt ook af. Wie kan ons helpen met eigen ervaringen?
pi_2903000
wij gaan naar spanje al voor 450 euro

bij de prijs inbegrepen:
hotel met vol pension
busreis
(10 dagen)

is toch niet zo duur

pi_2903248
Is 1 van jullie fokkers al ens naar istrie geweest ? wanta ik hoorde van de 1 dat het heeel erg goedkoop was en goed weer net als in italie enzo. maar van de andere hoor ik dat het net zo duur is als in nederland. wie kan mij veel vertellen over istrie.. ik wil er namelijk mischien met m'n meissie heen.
  dinsdag 22 januari 2002 @ 22:14:29 #4
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_2903737
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 21:35 schreef prittje.nl het volgende:
wij gaan naar spanje al voor 450 euro

bij de prijs inbegrepen:
hotel met vol pension
busreis
(10 dagen)

is toch niet zo duur

Klopt maar goedkoper is ook mogelijk.

Ik zelf ga een appartementje in Knokke proberen te cheffen om daar met van vrienden te rotzooien. Lijkt me een stuk relaxter dan spanje.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2903795
Spanje is toch helemaal niet duur? De reis kost nix en er is goedkope drank, goedkoop eten en goedkope disco's.

Italie is wel wat duurder, maar ook niet zo extreem duur als de meeste mensen beweren. Drank is vaak wel wat duurder.

Istrie ben ik nooit geweest

If you reincarnate, I will have to shoot you again
  dinsdag 22 januari 2002 @ 22:21:39 #6
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_2903860
Je kunt misschien het beste eens bij Gogo tours langsgaan die zijn niet duur. Maar van de kwaliteit moet je je dan ook weer niet te veel voorstellen. http://www.gogo.nl/ dacht ik.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2917541
Istrië is idd net zo duur als in Nederland. Ook leuk is 't bierhalen, tis altijd afwachten in wat voor verpakking je je bier weer krijgt (allerlei soorten glazen,plastic,papier...alles kan!)

Maar ik zou er niet heengaan voor 't uitgaan, het is er zeker niet uitgestorven maar veel jongeren zijn er niet en echt leuke uitgaansgelegenheden al helemaal niet (niet in Medulin tenminste)

"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
pi_2936014
Ik en m'n vriendin zoeken voor de zomer ene leuk plaatsje omheen te gaan. we hoeven eigenlijk alleen maar ene hotelletje en zon en strant.. verder maakt het niet zoveel uit. en dan zo goedkoop mogelijk..
Ik had dus ook gehoord dat Istrie nogal goedkoop was. vandaar....

Iemand suggesties ?

pi_2936043
Turkije!
If you reincarnate, I will have to shoot you again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')