abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189576
Zeg, het was gisteravond toch wel duidelijk dat Bianca en Ruud condooms aan het verstoppen waren? Je kon aan de kop van Ruud merken dat ie aan het liegen was in de dagboekkamer. En vooral zijn reactie toen ie de tuin in kwam: 'Ik heb de waarheid gezegd hoor. Ik zei dat het over een horloge ging.'
Vreemde woordkeus. Je kon merken dat ie haar aan het waarschuwen was...
  woensdag 22 september 1999 @ 19:32:00 #2
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_189577
Ik kan me niet voorstellen dat het om condooms gaat aangezien zij die nooit nodig kan hebben, behalve dan misschien om haar eigen middelvinger of die van een eventuele vriendin. (Al dat gedoe over de eventuele seksuele geaardheid van 'nep-macho' Bart, maar Bianca's geaardheid is wel duidelijk. Daarom wil ze waarschijnlijk zo graag Tara weg hebben omdat ze eigenlijk het liefst met haar het bed in duikt!
<P>
pi_189578
Die condooms waren ook niet van Bianca. Je zag duidelijk dat zij ze toevallig ontdekte.

Is de vraag: van wie zijn ze wel?

pi_189579
Zouden condooms dan ook al op het verborgen lijstje staan van Verotica? Lijkt me niet. Alhoewel...
Bovendien lijkt me dat ook niet de eerste levensbehoefte. Het kan ook zonder

Maar ik kan me voorstellen dat je dat niet aan iedereen zou willen laten zien

woensdag 22 september 1999 @ 22:19:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_189580
My first reaction was ook dat het condooms waren... ik krijg ze ook altijd mee in zo'n plestik tasje ;-))

enne ruud: "oh.. maar die heb ik ook bij hoor".. Gaat ie dan nog veilig de hand aan zichzelf slaan???

Hun bagage is in het hotel doorzocht op "verboden" artikelen en als er dan nog zoveel doorkomt, dan geloof ik er niets van dat nu alles is ingeleverd...

Anywayz.. time will tell..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  donderdag 23 september 1999 @ 01:32:00 #6
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189581
Het lijkt me niet, anders krijg je nog big brother kinderen en tegenwoordig met al die geslachtziektes en aids...nee ik denk dat dat wel mag
  donderdag 23 september 1999 @ 11:46:00 #7
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_189582
Ze hebben 3000 gele ballonnen, als je daar 2400 stuks aftrekt om opgelaten te worden plus de 40 die verloren gaan door heliumspelletjes, dan houd je er 560 over die verdeeld over de 5 mannen toch goed zijn voor 112 condooms per persoon
pi_189583
WHOEHAHAHAHAHAHAHAHA

[Dit bericht is gewijzigd door P. (Datum 23 September 1999).]

Isj dat sjo?
pi_189584
Trouwens, als hun bagage was gecontroleerd op inhoud, waarom kon Willem gisteren dan een vracht aan 'verboden' goederen laten zien?

Enne, dirty-minded as I am, ik denk dat Veronica wel graag een wippie van de bewoners laat zien.

donderdag 23 september 1999 @ 15:26:00 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_189585
Ze hebben er trouwens al aardig wat opgeblazen.
Veronica is niet echt vies van sex nee dus dat scheelt weer voor ons
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')