denk dat uiteindelijk nog wel 13:45 mogelijk moet zijn.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Er zitten een paar rondjes tussen waar hij echt wel enkele tiendes af kan halen en dan aan het eind niet een 29.1 maar een 29.6 of 29.8 te rijden om uiteindelijk beter uit te komen.
13:47 13:48 moet mogelijk zijn.
Zelfs Wennemars rijdt harder.quote:
Dus eigenlijk kunnen de Nederlanders helemaal niet schaatsen, want pas met deze omstandigheden weten ze hun persoonlijk record scherper te stellen. Of wilde je dat niet zeggen?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:11 schreef andre77 het volgende:
Kramer was de slechtste Nederlander op de 10km, want hij reed het minst van zijn PR af.
5 PR's op de 10 km, waarvan 4 voor Nederlanders.
Wie deed dat?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ja hoor, stoer je Feyenoord-sjaal tonen in Thialf.
dat kindje op het eind is echtquote:
Hij weet in elk geval zijn plekquote:Op zondag 11 februari 2007 17:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Dat sjaaltje van Feyenoord op zen kop
ja, hij is echt beter dan Romme en Uytdehaaghe zo'n beetje qua tijden (en ook al reden zij die tijden een tijd geleden, Verheijen is echt flink sneller en heeft nu op 5 en 10k de 2e tijd ooit)...alleen heeft hij telkens de pech dat er iemand anders de WR's rijdt en prijzen wint, best sneu eigenlijk...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het echt te doen met Verheijen....
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef wdn het volgende:
En maar weer even posten voor de karaoke:
Wilhelmus van Nassouwe
ben ik, van Duitsen bloed,
den vaderland getrouwe
blijf ik tot in den dood.
Een Prinse van Oranje
ben ik, vrij onverveerd,
den Koning van Hispanje
heb ik altijd geëerd.
Verheijen zit gewoon net kut, maar hij rijdt wel geweldig zeg.quote:Op zondag 11 februari 2007 17:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja, hij is echt beter dan Romme en Uytdehaaghe zo'n beetje qua tijden...alleen heeft hij telkens de pech dat er iemand anders de WR's rijdt en prijzen wint, best sneu eigenlijk...
de eeuwige nummer 2 of 3....quote:Op zondag 11 februari 2007 17:19 schreef Remzz het volgende:
Ik heb het echt te doen met Verheijen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |