Als je die laatste stream hoort; klopt het ook, zit alleen maar over draaiboek te zaniken en dat ze leuke TV wil maken. Dat doe je toch niet als je lekker zit te camperen voor 2,5 ton
Ben benieuwd of dit echt uit gaat komen. Ik dacht van het begin al dat je wordt verneukt.
Ik kan zoiezo nog wel een boekje open doen over hoe je verneukt wordt bij andere tv prog's op basis van zijn verhalen. Mensen die het niet geloven,luister die laatste stream met in het achterhoofd dat Bianca een achtergrond bij Veronica heeft.
Finally they're in it for the cash... Het feit dat we deze discussie al hebben maakt al duidelijk dat het werkt, en dan zal je er vervolgens alles aan doen dat het goed werkt
beetje vreemde meid dus.. en dotteren kan ze ook wel vergeten
anywayz... ik blijf nog wel ff kijken naar me mooie tuinbeelden
Mijn theorie: Bart is de acteur. Zijn enige taak is om de boel op te fokken als de hele zaak wat gezapig wordt.
Ga maar na:
- aardige kop
- grote bek
- the young one.
Hij is het type om iedereen te zieken:
- de meiden door ze te versieren (Sabine)
- de jongens door ze te verleiden (Martin)
- de oude garde door zich te gedragen zoals hij is: een luie patserige puber.
Je zult zien dat hij er heel lang in blijft, maar niet bij de laatste drie zal zijn.
Gewoon een garantie van Veronica om de boel scherp te houden.
PS. Bart moet oppassen dat ze hem niet ontslaan, want de zogenaamde rellerigheid wordt een beetje duf. "Blijft Maurice lezen...?
Paps
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |