abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 februari 2007 @ 19:15:54 #51
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46213231
Die ban van gister als waarschuwing?
piew piew?
pi_46213237
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

word ik verbannen omdat ik kan*ker zei IN MIJN EIGEN SQUAD NOG WEL!
maakt niet uit waar je het zegt volgens mij. tis gewoon een autoban op onze servert
pi_46213249
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:06 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

word ik verbannen omdat ik kan*ker zei IN MIJN EIGEN SQUAD NOG WEL!
Je moet is normaal doen maar dat ken je geloof ik niet.
BF2: Diamond3d
pi_46213266
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:14 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

joh je kunt mensen waarschuwen
nee dus. het gebuert automatisch bij dat woord geen admin die er aan te pas komt.

zo kunnen weook een auto kick instellen voor iedereen die noob roept. dat zou humor zijn
pi_46213279
quote:
Je weet dat het woord verboden is, je weet dat er genoeg mensen van de server geschopt worden voor het gebruik van dat woord. Sterker nog, ik heb enige tijd geleden nog een hele mail geplaatst waarop ik iemand van een of andere kinderclan in de zeik neem omdat hij het vreemd vond dat hij verwijderd werd van de server voor het gebruik van het woord kanker en dat hij het woord n00b veel erger vond.

Je hebt je de laatste tijd voor laten staan op ontzettend onvolwassen gedrag en dan vooral je gedrag op de server, iets wat je nu weer laat blijken. Aan de andere kant draag je slechts beperkt bij aan de sfeer binnen BoF in bv. dit topic. Het lijkt me verstandig dat je of je gedrag drastisch aan gaat passen of eens even nadenkt over wat je positie binnen BoF.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46213580
C7 ik heb je gisteren op xfire nog uitgelegd dat het woord k...... niet moet roepen op de server. Zoals je had gemerkt staat daar een autoban op. Het ligt bij sommige leden heel gevoelig omdat zij dierbaren verloren hebben aan zo'n erge ziekte.
  zondag 11 februari 2007 @ 19:29:03 #57
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_46213608
Om het weer ietsje vrolijker te maken hervat ik het posten van gangster negers

piew piew?
pi_46213635
quote:

[..]

de eerste keer dat je op TS kwam hebben we je het al verteld dat wij niet gedient zijn van dat K woord

je zou het niet zeggen dus en als je het dan nu wel doet nou dan heb je pech en dan wordt je gekickt dat zijn gewoon de regels
Every war is different, every war is the same.
pi_46213672
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef FJD het volgende:

[..]

Je weet dat het woord verboden is, je weet dat er genoeg mensen van de server geschopt worden voor het gebruik van dat woord. Sterker nog, ik heb enige tijd geleden nog een hele mail geplaatst waarop ik iemand van een of andere kinderclan in de zeik neem omdat hij het vreemd vond dat hij verwijderd werd van de server voor het gebruik van het woord kanker en dat hij het woord n00b veel erger vond.

Je hebt je de laatste tijd voor laten staan op ontzettend onvolwassen gedrag en dan vooral je gedrag op de server, iets wat je nu weer laat blijken. Aan de andere kant draag je slechts beperkt bij aan de sfeer binnen BoF in bv. dit topic. Het lijkt me verstandig dat je of je gedrag drastisch aan gaat passen of eens even nadenkt over wat je positie binnen BoF.
Het ergste vind ik nog dat hij er een sterretje tussen tikt zodat hij niet automatisch gebannen wordt terwijl hij weet dat het niet door de beugel kan.
Maar helaas voor hem zag ik het in bf2cc voorbijkomen en heb hem dus erafgegooid.

Hij is nu erg verontwaardigd en vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld dat hij dat tikt.

@Ferdi; kan jij even op x-fire komen dan stuur ik je iets.
pi_46213675
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:16 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Je moet is normaal doen maar dat ken je geloof ik niet.
kan het proberen
The Jumping Raving Rabiet
pi_46213705
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Het ergste vind ik nog dat hij er een sterretje tussen tikt zodat hij niet automatisch gebannen wordt terwijl hij weet dat het niet door de beugel kan.
Maar helaas voor hem zag ik het in bf2cc voorbijkomen en heb hem dus erafgegooid.

Hij is nu erg verontwaardigd en vind het eigenlijk de normaalste zaak van de wereld dat hij dat tikt.

je mag het ook naar mij toe sturen hor
pi_46213707
quote:
Op zondag 11 februari 2007 15:20 schreef 3lmo het volgende:
Bugworks gefeliciteerd met je verjaardag!
Dank je 3lmo

Enne ook gefeliciteerd Godlike02
pi_46213717
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

kan het proberen
je moet het niet proberen je moet het doen
pi_46213743
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:31 schreef -chiel- het volgende:

Twee opties aangezien ik nu op m'n laptop zit Laptop is geen game-ding dus is Xfire overbodig en heb ik t hier niet staan
1) Wachten tot morgen.
2) Even over MSN gooien (zie profiel).

Verder kan ik je niet anders dan gelijk geven
pi_46213770
euh mag ik vragen waarom me broertje gebanned is. Ik weet dat hij per ongeluk het k woord heeft geroepen op de server, toen de server nog niet op I/O stond. Ik heb hem flink de les gelezen toen ik er achter kwam. Maar nu zie ik hem weer in de ban list staan. Als hij het heeft geroepen op de server terwijl ik niet aanwezig was, laat het mij dan even weten dan kan ik hem even flink corrigeren. Want wij hebben een tante verloren aan k, maar me broertje heeft haar nooit gekend omdat hij toen nog een baby was.
pi_46213813
En gefeli bugs
pi_46213834
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:34 schreef Viro het volgende:
euh mag ik vragen waarom me broertje gebanned is. Ik weet dat hij per ongeluk het k woord heeft geroepen op de server, toen de server nog niet op I/O stond. Ik heb hem flink de les gelezen toen ik er achter kwam. Maar nu zie ik hem weer in de ban list staan. Als hij het heeft geroepen op de server terwijl ik niet aanwezig was, laat het mij dan even weten dan kan ik hem even flink corrigeren. Want wij hebben een tante verloren aan k, maar me broertje heeft haar nooit gekend omdat hij toen nog een baby was.
em viro

het mag niet he dus het is automatich ban

laat hem er een tijdje over nadenken ofzo
je moet het op 1 of andere manier laten zien dat het niet goed is
pi_46213836
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:17 schreef FJD het volgende:

[..]

ja ferdi je hebt wel gelijk ik zal me aan gaan moeten passen

aangezien ik wel graag wil blijven
pi_46213854
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

go de eerste die wilt blijven
pi_46213871
quote:
Als jou broerje @rnish is dan heeft hij een auto-ban gekregen gisteravond na middernacht omdat hij het woord k idd gebruikte.
pi_46213890
quote:
euh mag ik vragen waarom me broertje gebanned is. Ik weet dat hij per ongeluk het k woord heeft geroepen op de server
je weet het dus al
pi_46213897
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:

[..]

em viro

Daarom laat ik hem in de lijst staan. Ik vraag alleen wanneer hij het heeft geroepen. Ja ik lees het nu terug en zie dat ik het verkeerd heb geformuleerd
pi_46213898
Ik ben weer op me game pc

Bugworks gefeliciteerd!

Nivo op server is weer wat laag maargoed
pi_46213920
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Stefan740 het volgende:

Bugworks gefeliciteerd!

Ja FF aan of uit maakt dus geen reet uit
pi_46213925
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef dekkered het volgende:

[..]

em viro

@ Dekkered, je denkt niet altijd na bij wat je zegt, ik heb ook nu in totaal 5 dierbaren eraan verloren en anderen hebben er een andere visie op of het woord gezegd word of niet het deert mij niet maar ik snap nu dat het anderen wel kan deren dus zal ik het gewoon niet meer zeggen
pi_46213943
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:37 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Als jou broerje @rnish is dan heeft hij een auto-ban gekregen gisteravond na middernacht omdat hij het woord k idd gebruikte.
Ok dus na middernacht. Toen was ik weg. TY diamantje
pi_46213957
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Viro het volgende:

[..]

Daarom laat ik hem in de lijst staan. Ik vraag alleen wanneer hij het heeft geroepen. Ja ik lees het nu terug en zie dat ik het verkeerd heb geformuleerd
nee okej want we gaan niet mensen voortrekken ook al is het je broertje het mag gewoon niet
pi_46213967
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef Stefan740 het volgende:

Bugworks gefeliciteerd!

ik ga vannacht nog ff spelen, dus dat komt wel goed met het niveau
pi_46213985
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:36 schreef C7PR1X_NL het volgende:

Nou ja goed laat het een les voor je zijn. Je ziet hoe hard er op wordt reageert en dat je het bewust doet en ook nog probeert BF2CC te omzeilen (door ka*nker te schrijven) maakt het nog erger. Laat ik je daarbij ook meteen zeggen dat als je het nog een keer doet de perm ban z'n naam wel waar zal maken. Ook variaties zoals een sterretje ertussen of het vervangen van 1 of meerdere letters door een * worden niet geaccepteerd.

Ik zal je ban er nu af halen.
pi_46213990
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

je weet het dus al
Alleen dat hij het heeft geroepen richting de arty, voordat de server op IO stond
pi_46214003
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:38 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

@ Dekkered, je denkt niet altijd na bij wat je zegt, ik heb ook nu in totaal 5 dierbaren eraan verloren en anderen hebben er een andere visie op of het woord gezegd word of niet het deert mij niet maar ik snap nu dat het anderen wel kan deren dus zal ik het gewoon niet meer zeggen
ik denk er wel bij na en als je er al 5 dierbaren eraan hebt verloren met alle respect dan zou je toch zelf echt wel beter moeten weten
pi_46214030
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:40 schreef FJD het volgende:

[..]

Nou ja goed laat het een les voor je zijn. Je ziet hoe hard er op wordt reageert en dat je het bewust doet en ook nog probeert BF2CC te omzeilen (door ka*nker te schrijven) maakt het nog erger. Laat ik je daarbij ook meteen zeggen dat als je het nog een keer doet de perm ban z'n naam wel waar zal maken. Ook variaties zoals een sterretje ertussen of het vervangen van 1 of meerdere letters door een * worden niet geaccepteerd.

Ik zal je ban er nu af halen.
Ik snap het, dank je en @ Chiel ik wil het graag uitpraten
pi_46214039
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:39 schreef dekkered het volgende:

[..]

nee okej want we gaan niet mensen voortrekken ook al is het je broertje het mag gewoon niet
Denk je dat ik daar niet zelf op ben gekomen ? Ik heb een keer gezegd dat ik zelfs bof leden ga kicken als zij na waarschuwingen doorgaan met regels verbreken. Dat moet toch genoeg zeggen
pi_46214062
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef dekkered het volgende:

[..]

ik denk er wel bij na en als je er al 5 dierbaren eraan hebt verloren met alle respect dan zou je toch zelf echt wel beter moeten weten
hmmmm nee, omdat als ik hier in "Emmen" zo zwaar aan het woord zou moeten tillen dat ik dan niet eens meer normaal kan leven
pi_46214068
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:42 schreef Viro het volgende:

[..]

Denk je dat ik daar niet zelf op ben gekomen ? Ik heb een keer gezegd dat ik zelfs bof leden ga kicken als zij na waarschuwingen doorgaan met regels verbreken. Dat moet toch genoeg zeggen
ja nee okej maar ik zeg het alleen maar hor
pi_46214082
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

hmmmm nee, omdat als ik hier in "Emmen" zo zwaar aan het woord zou moeten tillen dat ik dan niet eens meer normaal kan leven
je moet niet op andere letten je moet op je eigen letten
pi_46214129
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:43 schreef dekkered het volgende:

[..]

je moet niet op andere letten je moet op je eigen letten
is niet echt makkelijk k woord ligt hier nogal vooraan in de mond in Emmen
pi_46214140
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:41 schreef dekkered het volgende:
Het blijf een kwestie van waar je waarde ligt en bij hem ligt die ergens anders en bij jou ligt die ergens anders. Ik hang er zelf wat tussen in. Ik maak er geen halszaak van en anderen doen dat wel. Om die reden is er na overleg afgesproken om het woord niet meer toe te staan op de server. Dat kun je vreemd vinden omdat jouw waarde op een ander niveau ligt maar dat is niet het punt. Op de BoF server is de norm dat het woord niet gebruikt wordt en daar heeft eenieder zich maar aan te houden. Dat heeft alles te maken met respect hebben voor andermans waarden en niet zozeer met hoe je daar zelf instaat.

Zo en nu gaat m'n Balkenende-hoedje weer af
pi_46214170
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik hoe veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer

pi_46214188
Er moet meer gezopen worden!
pi_46214219
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:39 schreef Viro het volgende:

[..]

Ok dus na middernacht. Toen was ik weg. TY diamantje
Beste Viro,

Jij hebt de ban er vlak nadat hij het gezegd heeft er al weer afgehaald je moet dus niet doen alsof je van niets weet.

Ik heb hem er weer opgezet want ik vind dat het niet door de beugel kan.

Ga nu niet verder ontkennen want het staat gewoon in de server log dus iedere admin kan het even opzoeken wat er precies is gebeurd!
pi_46214225
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef C7PR1X_NL het volgende:

[..]

is niet echt makkelijk k woord ligt hier nogal vooraan in de mond in Emmen
ja nou en ik woon hier in een sterk gerifomeert dorp en dan nog ik zeg zo vaak GVD maar ik probeer het gewoon op te houden als er gerifomeerde naast me lopen ofzo

(ja thuis wordt het zo vaak geroepen en op mijn school ook dus ik hoor het ook zo vaak)
pi_46214249
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer

dat is goed voor de team spirrit
pi_46214271
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef FJD het volgende:
Er moet meer gezopen worden!
Lijkt me een beter motto
pi_46214277
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:46 schreef IJsmuts het volgende:
zullen we iedereen onder de 23 terug trappen naar de BeF? kunnen we de BoF beetje leuk houden, lees nu al weet ik hoe veel topics die vol staan met gezeik, gemier, gejank en wat al nog meer

nee
pi_46214295
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:45 schreef FJD het volgende:

[..]

Het blijf een kwestie van waar je waarde ligt en bij hem ligt die ergens anders en bij jou ligt die ergens anders. Ik hang er zelf wat tussen in. Ik maak er geen halszaak van en anderen doen dat wel. Om die reden is er na overleg afgesproken om het woord niet meer toe te staan op de server. Dat kun je vreemd vinden omdat jouw waarde op een ander niveau ligt maar dat is niet het punt. Op de BoF server is de norm dat het woord niet gebruikt wordt en daar heeft eenieder zich maar aan te houden. Dat heeft alles te maken met respect hebben voor andermans waarden en niet zozeer met hoe je daar zelf instaat.

Zo en nu gaat m'n Balkenende-hoedje weer af
maar het ligt toch gewoon bij je eigen.

je moet er zelf opletten op je eigen en wat de rest zegt moet je eigenlijk niks mee te maken hebben
pi_46214299
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Lijkt me een beter motto
Wat wil je zuipen dan

doe mij maar een Hertogje
pi_46214311
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:49 schreef FJD het volgende:

[..]

Lijkt me een beter motto
JAAA JAAA
pi_46214315
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Beste Viro,

Jij hebt de ban er vlak nadat hij het gezegd heeft er al weer afgehaald je moet dus niet doen alsof je van niets weet.

Ga nu niet verder ontkennen want het staat gewoon in de server log dus iedere admin kan het even opzoeken wat er precies is gebeurd!
PWND!!!

ga je nog spelen vanavond chiel? kom ik je ff opzoeken
pi_46214339
quote:
Op zondag 11 februari 2007 19:47 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Beste Viro,

Dat weet ik, toen hem ik hem flink de les gelezen. Maar ik wist niet dat hij het nog een keer had geroepen.
En btw zijn naam klopt niet. het moet zijn : -=[@RNI$H]=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')