Ik zou zeggen kijk *HIER* evenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:45 schreef Pulu het volgende:
Zijn er nog leuke filmpjes...want naar Handyman kijken begint ook een beetje te vervelen
Het wordt ook vaak weggedrukt hè. Maar ik had het vooral over iemand in een zelfde situatie als bv Huub en Sylvia. En als je echt met iemand kunt lachen en als je echt die persoon heel aardig vindt, dan IS er volgens mij automatisch een soort van chemie. Maar ik weet van verschillende programma's dat vrouwen daar veel moeilijker over doen dan mannen. Dan moet het al de prins op het witte paard zijn enzo.quote:
Thanx voor de reactie....ik doelde meer op filmpjes van afgelopen avond...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk *HIER* even
(Hele database aan filmpjes gemaakt door HiDiHo)
Die kan ik zo snel niet vinden, anders moet je ff vragen aan HiDiHo als ie online komt of ie wat filmpjes kan uploaden, hij neemt namelijk alles 24/7 opquote:Op zondag 11 februari 2007 01:50 schreef Pulu het volgende:
[..]
Thanx voor de reactie....ik doelde meer op filmpjes van afgelopen avond...
Het IS chemie scanman, je kunt het niet tegenhouden. Maar wat voor programma's kijk jij wel niet????quote:Op zondag 11 februari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt ook vaak weggedrukt hè. Maar ik had het vooral over iemand in een zelfde situatie als bv Huub en Sylvia. En als je echt met iemand kunt lachen en als je echt die persoon heel aardig vindt, dan IS er volgens mij automatisch een soort van chemie. Maar ik weet van verschillende programma's dat vrouwen daar veel moeilijker over doen dan mannen. Dan moet het al de prins op het witte paard zijn enzo.
Is het niet heel erg achterhaald om het baren van kids als legitiem excuus te gebruiken om er daarna uit te gaan zien als een zeekoequote:Op zondag 11 februari 2007 01:40 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Idd, maar zou ook niet best zijn, ze is pas 29.....geen kids neem ik aan.
[ hmmm betrap me zelf steeds op het gebruik van engelse termen terwijl ik dat van NL zo walgelijk vondt ]
dat verstond ik ook, da's niet echt tof!!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:52 schreef Kinga het volgende:
Huub vindt scientology wel wat.
post ff foto van je danquote:Op zondag 11 februari 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is het niet heel erg achterhaald om het baren van kids als legitiem excuus te gebruiken om er daarna uit te gaan zien als een zeekoe![]()
Doorgaans moeten mensen gewoon op voeding letten en aan sport doen om een goed figuur te behouden
LOL... ja van die dating shows enzo... Valt me op dat heel vaak de mannen wel wat meer voelen en de vrouwen zeggen 'tja, er is niet echt een vonk' en meer van dat soort ongein.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:53 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Het IS chemie scanman, je kunt het niet tegenhouden. Maar wat voor programma's kijk jij wel niet????![]()
Sorry Bongquote:Op zondag 11 februari 2007 01:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die kan ik zo snel niet vinden, anders moet je ff vragen aan HiDiHo als ie online komt of ie wat filmpjes kan uploaden, hij neemt namelijk alles 24/7 op
Ik weet niet welke programma's dat zijn maar ik denk wel dat vrouwen heel anders over denken dan mannen, voor ons vrouwen maakt het niet uit wat voor sekse die persoon heeft als je goed met iemand kan praten en je gevoelens kwijt kan bij die persoon. Ik denk dat een man eerder aan dat je een vrouw bent denkt dan aan een goede vriendin.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt ook vaak weggedrukt hè. Maar ik had het vooral over iemand in een zelfde situatie als bv Huub en Sylvia. En als je echt met iemand kunt lachen en als je echt die persoon heel aardig vindt, dan IS er volgens mij automatisch een soort van chemie. Maar ik weet van verschillende programma's dat vrouwen daar veel moeilijker over doen dan mannen. Dan moet het al de prins op het witte paard zijn enzo.
Truste, en ik ga ook m'n mandje opzoekenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, aangezien ik er gevoegelijk vanuit ga dat er geen bijzonder dingen meer staan te gebeuren durf ik het aan deze COS te verlaten en lekker een tukkie te gaan doen dus tot morgenochtend![]()
Laten we eerlijk zijn, vrouwen zijn niet te doorgronden. neem nenaatje, wat is dat gedoe met brian, waarom komt ze ook maar in de buurt van die man? sommige vrouwen geven toe dat ze gewoon altijd op foute mannen vallen, ondanks dat ze WETEN dat het hele erge bufferende brians zijn, ik snap dat echt niet...quote:Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja van die dating shows enzo... Valt me op dat heel vaak de mannen wel wat meer voelen en de vrouwen zeggen 'tja, er is niet echt een vonk' en meer van dat soort ongein.
Zet mij maar met Huub in een Jacuzziquote:Op zondag 11 februari 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... ja van die dating shows enzo... Valt me op dat heel vaak de mannen wel wat meer voelen en de vrouwen zeggen 'tja, er is niet echt een vonk' en meer van dat soort ongein.
Dat voorbeeld wilde ik net aanhalen ja. Onvoorstelbaar idd. En dan zie je in zo'n programma een echt leuke vent met veel humor... en dan zeiken ze over een vonk die er niet is.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:57 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, vrouwen zijn niet te doorgronden. neem nenaatje, wat is dat gedoe met brian, waarom komt ze ook maar in de buurt van die man? sommige vrouwen geven toe dat ze gewoon altijd op foute mannen vallen, ondanks dat ze WETEN dat het hele erge bufferende brians zijn, ik snap dat echt niet...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zet mij maar met Huub in een Jacuzzi![]()
Ik zou ook nooit op Huub verliefd worden, maar je kunt wel heel erg met hem lachen en ook goed pratenquote:Op zondag 11 februari 2007 01:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat voorbeeld wilde ik net aanhalen ja. Onvoorstelbaar idd. En dan zie je in zo'n programma een echt leuke vent met veel humor... en dan zeiken ze over een vonk die er niet is..... Vrouwen... ik zal ze nooit begrijpen.
wat je allemaal al niet kunt leren van programma'squote:Op zondag 11 februari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |