ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerstequote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
m'n contactpunten heeft iemand gejat maar ik wil wel nog n herkansing voor een goede tt een dezer dagen
ik doe t lekker toch gewoon. als niemand opletquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef petraa het volgende:
[..]
gnagnagna ik heb ze niet gejat en die herkansing krijg je ook lekker niet.![]()
![]()
Het is wel mooi ergens dat Huub 2 weken niet mag drinken, dan kan hij bewijzen dat hij de alcohol niet nodig heeft om TV te makenquote:Op zondag 11 februari 2007 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Huub is weer bezig TV te maken.
Herkenbaarquote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerste
ehm je l*lt er trouwens wel lekker overheen he scan, waar blijven de details ???????quote:Op zondag 11 februari 2007 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
ga je gang. Ik open als het even kan geen COS meer. Iedere keer als ik dat doe, waren er precies op dat moment nog 12 fokkers die een nieuw topic openden. Dat heb ik dus iedere keer... en ik ben nooit de eerste
Niet: daat ligt nogsteeds die halve gebakken vis van vorige week inquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wanneer de jacuzzi voor het laatst gereinigd is....
Ik vind het nu ook erg vermakelijk hoor. Niets mis mee. Dat gezeik met Brian moet hij alleen achterwege laten. De rest is helemaal primaquote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gisteren waren we nog blij met streams met een lezende Huub.
wat geven jullie de moed gauw op zeg.
Ik zou ook niet elke dag kunnen rellen.
Ongeveer 4 dagen geleden ging Brian met z'n bruiden erin - toen zeiden ze dat net alles ververst was.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wanneer de jacuzzi voor het laatst gereinigd is....
Vrij recent dusquote:Op zondag 11 februari 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ongeveer 4 dagen geleden ging Brian met z'n bruiden erin - toen zeiden ze dat net alles ververst was.
edit : dat was toen er sneeuw lag - Natasia rolde toen nog in de sneeuw.
...en toen proefde ze van het waterquote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef Frasier het volgende:
"Ik wil niet zeiken maar zo geel was 't water toch niet?"
Ach, we hebben allemaal wel eens in water gezwommen dat nauwelijks door de keuring zou zijn gekomen... of zelfs helemaal niet. Op onze camping hadden ze vroeger een meertje waar je ook niet vrolijk van werd.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia: "ik verzuip, ik ben van boven te kort!"![]()
Dat water ziet idd echt niet fris uit![]()
Misschien vind hij Brian zielig omdat die gestoord is.quote:Op zondag 11 februari 2007 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook erg vermakelijk hoor. Niets mis mee. Dat gezeik met Brian moet hij alleen achterwege laten. De rest is helemaal prima
Zijn pilletjes voor hoor!!!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 01:01 schreef Kinga het volgende:
Zo, Kinga is ook weer terug van lekker avond bankhangen bij een vriendin.
En heb me toch een blunder gemaakt, noemde haar vriend, die Juul heet, per ongeluk Huub, kwam er zo automatisch uit. Ik lag in een deuk.
Ik ben echt obsessed.
Dat zie je vaak als de pompen 1 dag uitstaan - na 5 minuten bubbels aan en de filterpomp draaien is dat weer weg.quote:Op zondag 11 februari 2007 01:00 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia: "ik verzuip, ik ben van boven te kort!"![]()
Dat water ziet idd echt niet fris uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |